עיצוב פנים ואדריכלות באשדוד

עיצוב פנים ואדריכלות באשדוד

כיצד אלמנטים כגון קרבה לים ופעילות נמל אשדוד משפיעים על עיצוב חלל הבית הפרטי או דירת המגורים באשדוד? על הליכי עיצוב פנים ואדריכלות באשדוד בשורות שלפניכם.

תכנון אדריכלי והליכי עיצוב פנים הן פעולות הרמוניות המשתלבות זו בזו והן שואבות את השראתן בין היתר בהתאם לתנאי השטח בו עתיד להיבנות המבנה המיועד או בהתאם לנופים הנשקפים מדירת המגורים המיועדת. באשדוד, העיר השישית בגודל אוכלוסייתה בישראל ואחת מערי הנמל הגדולות והחשובות במדינה, רצועת החוף הנחשבת לאחת מהיפות ביותר בישראל ונופי הנמל הניבטים מכל חלקי העיר, מהווים מקורות השראה פורצי דרך למטרות תכנון אדריכלי והליכי עיצוב פנים לדירות במגדלי מגורים ההולכים ומוקמים לאורך כל רצועת החוף ולבתים פרטיים הנבנים בכל חלקי העיר.

רצועת חוף המהווה השראה לכל הליך תכנון אדריכלי והליכי עיצוב פנים

רצועת החוף של העיר אשדוד משתרעת על פני כ-11 קילומטר שמתוכם כ-6 קילומטרים משמשים לצרכי רחצה באמצעות שמונה חופי רחצה מוכרזים הכוללים בתוכם גם חוף גולשים אחד. חופים אלו מהווים חלק בלתי נפרד מגאוות העיר והם נושאים את "הדגל הכחול" -תו איכות הסביבה הבינלאומי. עיריית אשדוד משקיעה משאבים רבים בפיתוח החופים ושמירה על ניקיונם והמשאבים הרבים נושאים פרי מכיוון שכל אחד מחופי הרחצה המוכרזים באשדוד נחשב לאחד מהחופים הנקיים ביותר והמסודרים ביותר ברצועת החוף של ישראל.

אדריכל מקצועי ומנוסה יכול לשאוב מקורות השראה מגוונים מרצועת החוף הניבטת לנגד עיניו בכל אחד מחופי הרחצה בעיר, כאשר האופק וקווי המתאר של העיר המשלבים בין דיונות למגדלור הנמל לבין מגדלי מגורים יוקרתיים אשר הוקמו במהלך השנים האחרונות בכל רחבי העיר, יכולים אף הם לשמש מקורות השראה ליצירת אדריכלות ייחודית המתקשרת באופן בלתי אמצעי עם הסביבה.

כיצד לבחור אדריכל לצרכי תכנון אדריכלי באשדוד?

במידה וגם אתם עומדים לקראת הליכי בנייה או שיפוץ רחב ידיים בדירתכם או ביתכם הפרטי, אנו ממליצים לכם לשכור את שירותיו של אדריכל מנוסה המתמחה גם בהליכי תכנון אדריכלי וגם בהליכי עיצוב פנים באשדוד. לצורך כך, ריכזנו עבורכם מספר טיפים והמלצות אשר יסייעו לכם לבחור באנשי המקצוע הנכונים:

  1. ניסיון מקצועי- בדקו מהו הניסיון המקצועי העומד לרשות האדריכל ומהו היקף עבודות התכנון האדריכלי ועיצוב הפנים אותן הוא ביצע בעיר אשדוד.
  2. בקרו במבנים, דירות ובתים אותם תכנן ועיצב האדריכל ומעצב הפנים- מעבר לעיון בכל תיק עבודות באזור אשדוד המוצג באתרי האינטרנט של האדריכלים ומעצבי הפנים הפועלים בעיר וסביבתה, אנו ממליצים לכם לקיים ביקור פיזי במספר מבנים, דירות ובתים פרטיים אותם תכנן ועיצב איש המקצועי. הביקור הפיזי יאפשר לכם להיחשף באופן בלתי אמצעי מיצירתו ובאותה הזדמנות גם להיוועץ עם דיירי המקום אשר שכרו את שירותיו של איש המקצוע.
  3. היפגשו עם מספר אדריכלים ומעצבי פנים במקביל-הליך העבודה אל מול איש המקצוע בכל הנוגע לתכנון ביתכם או דירת חלומותיכם, מחייבת אתכם ליצור אינטראקציה מלאה עם אנשי המקצוע השונים ביניהם אתם מתלבטים וזאת לצרכי יישום חלומותיכם על הצד המרשים והמקצועי ביותר בסופו של הליך. לצורך כך, אנו ממליצים לכם להיפגש עם מספר אדריכלים ומעצבי פנים הפועלים באשדוד וסביבתה, לייצר שיח פורה וענייני אודות יישום חלומותיכם ולבחון את הדינאמיקה הנוצרת ביניכם לבין אנשי המקצוע. בסוף סבב הפגישות אותן אתם מקיימים, בחרו באנשי המקצוע איתם מצאתם מכנה משותף רחב ככל הניתן, וזאת בהתאם לפרמטרים נוספים כגון: ניסיון, ידע מקצועי, יצירתיות, מחויבות אישית לביצוע הפרויקט וכדומה.

המאמר נכתב באדיבות: קינן אדריכלים – משרד אדריכלות ועיצוב פנים

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*