עיצוב הוא שם המשחק

עיצוב הוא שם המשחק

מדוע הלקוחות בוחרים לפנות לנותן שירות אחד במקום לחברו? הרי בסופו של דבר הם עוברים את אותו התהליך – נפגשים עם הנציג או המנהל במשרד, שואלים שאלות ומחליטים אם לחתום על חוזה או לא. ובכן, פעמים רבות עיצוב המשרד הוא הקובע. בעלי עסקים שמארחים את לקוחותיהם במשרדים מוזנחים מבחינה אסטטית עלולים שלא לסגור עסקאות בזמן הקרוב. אך אל דאגה, עם הגישה הנכונה ואנשי מקצוע טובים, אפשר לבנות משרד מעוצב לתפארת שיביא לקוחות במהירות הבזק.

הטעויות שאנו עושים בבחירת עיצוב למשרד

כולנו עושים טעויות לפעמים, אך כשמדובר במשרד העסקי שלנו, עדיף להימנע מהן כמה שיותר. אלה כמה טעויות נפוצות שאנו עלולים לעשות כאשר בחורים עיצוב למשרד:

  • עיצוב ללא תכנון מראש – אחת הטעויות הבולטות ביותר שעושים בעיקר בעלי עסקים מתחילים היא לבחור עיצוב באופן אקראי. בדרך זו מתקבל לא פעם מעין בליל של ציוד משרדי – שולחן מעץ, כיסא פלסטיק, ארון ממתכת ועוד. אחד התפקידים הבולטים יותר של העיצוב הוא ליצור הרמוניה במשרד, ולשם כך יש צורך בתכנון והתאמת הריהוט המשרדי.
  • בחירת המחיצות – מחיצות לעיצוב משרדים חיוניות למהלך עבודה תקין מדיי יום ביומו, שכן הן מאפשרות לקבוע גבולות ולבודד רעש. אך ישנם בעלי משרדים שעדיין בוחרים להתקין את מחיצות הבטון המגושמות אשר מקטינות את החלל במשרד ואינן ניתנות להזזה. במקום זאת, כדאי לבחור במחיצות מודולריות מודרניות. מחיצות אלה מעניקות למשרד עיצוב נקי, מסייעות ביצירת תחושת מרחב והעיקר – אינן קבועות וניתנות להזזה.
  • תאורה בלתי מתאימה – התאורה מוכרחה להשתלב בעיצוב המשרד, שכן היא מסייעת לעובדים להתרכז בעבודתם. תאורה חלשה מדיי עלולה להוביל למאמץ יתר, ובעקבות זאת לגרום לתחושת עייפות וסחרחורות. תאורה חזקה מדיי עשויה לסנוור ולהפריע למהלך עבודה תקין.
  • היזהרו מעומס רהיטים – עיצוב משרד מודרני הוא בדרך כלל עיצוב מינימליסטי החוסך בריהוט המשרדי. עומס יתר של כיסאות, שולחנות, ארונות וכדומה עלול ליצור תחושה של מחנק ולפגוע במראה האסטטי של המשרד.
  • משרד יפה אך לא נוח – ישנם בעלי משרד המתמקדים כל כך בנראות המשרד עד ששוכחים את נוחותם של העובדים. חשוב לשלב בין עיצוב מרהיב לנוחות. בדרך זו העובדים יגיעו שמחים ומרצוים למקום עבודתם.

מעוניינים לעצב מחדש את המשרד שלכם אך לא יודעים איך לעשות זאת? חברת innovate היא חברה מקצועית אשר עוסקת בייבוא ריהוט יוקרתי למשרד. נציגי החברה ישמחו לסייע לכם בבחירת הריהוט שישדרג את המשרד שלכם ויביא לכם כמה שיותר לקוחות איכותיים.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*