עושים טוב בחנוכה

עושים טוב בחנוכה

ההנהלה ותלמידי מגמה הבישול של בית הספר "אורט צריפין", הגיעו לבית האבות 'נווה עמית' ברחובות שם ערכו טקס הדלקת הנרות וחילקו לדיירים סופגניות וקינוחים אותם הכינו בעצמם.
שיתוף פעולה מרגש, נרקם לפני מספר חודשים בין דיירי בית האבות לבין בית הספר. הכל החל בכך, שאחת הדיירות  רותי אסכולי – מורה מיתולוגית לשעבר בבית הספר – סיפרה על בית הספר לחבריה. היא הדגישה בפניהם את הערכים, הפעילויות ואת המסירות של הצוות החינוכי. הדיירים, לא נשארו אדישים וביקשו מהנהלת בית האבות, ליצור קשר עם אנשי בית הספר על מנת לסייע להם וליצור שיתופי פעולה.

ואכן, אסכולי פנתה לסגנית מנהלת בית הספר רינה גוטהייט וביקשה ליצור שיתוף פעולה בין הצדדים. לפני כחודש וחצי נערכה פגישה בין הדיירים לאנשי בית הספר. בפגישה שמחו הדיירים  להעביר תרומה בסך עשרת אלפים שקלים לטובת תלמידי בית הספר מעוטי יכולת, על מנת לסייע להם ללמוד בצורה טובה באמצעות הזום.

מאז, מחכים אנשי בית הספר להגיע ולבקר את דיירי בית האבות, וביום חמישי שעבר, ערב נר ראשון של חנוכה ותחת מגבלות הקורונה, הביקור יצא אל הפועל. התלמידים בניהולו של מנהל  המגמה אורן אלון, הכינו סופגניות ודברי מאפה מיוחדים, וביום חמישי כאמור יצאו יחד עם הנהלת בית הספר לחלק לדיירים את ההפתעה הטעימה. בנוסף צירפו התלמידים גם ברכות מיוחדות לקשישים לכבוד החג. כמו כן שמחו הדיירים לקבל תעודות הוקרה  כהערכה  מרשת אורט ישראל על תרומת הטבלטים.

מי שהתגייס והגיע במיוחד להדליק את הנרות הוא צורי דביר שהיה בעברו איש קבע ששרת באט"ל (אגף טכנולוגי לוגיסטי) וייסד את מערך ההתמחות התעסוקתית של תלמידי מגמת הלוגיסטיקה בבית הספר.


דיירי בית האבות הגיבו בהתלהבות להפתעה הטעימה, "אנחנו שמחים מאוד לחגוג איתכם את חג החנוכה, ומודים לכם על כל הדברים הטובים שהבאתם לנו", הגיבו  שני דיירים בשמחה למשלוח המיוחד.

"זה מחמם את הלב" , פנתה אחת הדיירות למנהלת בית הספר אילנה מאיו. "אני לא יודעת אם אנשים יודעים איזו מצווה גדולה זה לעזור לבית הספר הזה".
מאיו שהתרגשה מהדברים מיהרה להגיב, "אנחנו מאוד שמחים על הקשר איתכם אתם חלק מאיתנו". לאחר הביקור הוסיפה המנהל, "הקשר המיוחד הזה שהחל לפני למעלה מחודש נמצא רק בתחילתו, אנו מאוד שמחים לאמץ את דיירי בית האבות, ללמוד מהם, ולחבר אותם לתלמידים הנפלאים שלנו".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*