עורך דין פלילי

עורך דין פלילי

עורכי דין פליליים, מייצגים אנשים אשר עברו עבירות פליליות כגון: אונס, מרמה, גניבה, רצח, עבירות סמים, אלימות ועוד. גם מי שנהג תחת שכרות או השפעת סמים, מדובר על עבירה פלילית וכן מי שביצע תאונת דרכים שיש בה הרוגים, מדובר על עבירה פלילית לכל דבר ועניין. כאשר מדובר בעבירות פליליות או אפילו חשד לעבירות מסוג זה, יש לפנות אל עורך דין פלילי, אשר ינחה את החשודים בזמן החקירה ואף יכין אותם למשפט.

כל עורך דין פלילי, יודה, כי התחום המרתק ביותר בעולם המשפט, הינו התחום הפלילי. ישנן עבירות  כמו רצח או ריגול, שתיקים מסוג זה, עשויים להיות מאתגרים עבור עורכי דין שחיים ונושמים את המשפט הפלילי. מצד אחד מדובר על אתגר פרסום, כאשר עוה"ד מצליח לזכות את הנאשם, אך  מצד שני עורכי דין פליליים, צריכים להתמודד מול מוסר ולשמור על משפט הוגן.

חשוב ליצור אמון עם עוה"ד ששכרתם לייצוג במשפט הפלילי

מי שמחליט לשכור את שירותיו של עורך דין פלילי, עליו לחוש כימיה עם עוה"ד וליצור אמון. דבר זה יקל על כל ההליך המשפטי וכך ניתן יהיה למצוא קו הגנה מסוים. עוה"ד ישאל את השאלות הנכונות כמו: האם מדובר בעבירה פלילית ראשונה? או שאולי יש לכם האשמות קודמות? או שישנן התניות שעדיין עומדות נגדכם ועוד. עוה"ד ידע לנקוט באסטרטגיה המתאימה שתתאים למקרה של כל לקוח שהואשם בעבירה פלילית.

הייעוץ הראשוני הינו חשוב, שכן, עוה"ד הפלילי, ישמע את ההשתלשלות של המקרה או העבירה המיוחסת לכם. חשוב כי תספרו רק את האמת לעו"ד ואין מה לחשוש לגבי המידע שתמסרו לו, היות ומידע זה יהיה חסוי. על פי מה שתספרו, עוה"ד ידע באילו צעדים עליו לנקוט ויוכל אף לומר לכם, מה הסיכויים שלכם בתיק.

סכמו מראש לגבי שכר הטרחה שתשלמו לעורך הדין

זו עובדה ידועה כי שירותיו של עורך דין פלילי במיוחד אם הוא בעל שם ומוניטין אינם זולים, אך מומלץ לסכם מראש לגבי שכר הטרחה. בררו מה הניסיון של עוה"ד שתשכרו ושימו לב שעוה"ד, לא יעביר את התיק שלכם למתמחה, בגלל לחץ של תיקים פליליים נוספים שעליו לטפל בהם.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*