עורך דין פירוק חברה

עורך דין פירוק חברה

כאשר בוחנים לעומק את התפקיד של עורך דין פירוק חברה, כי אז מירב העשייה שלו מדומה לעורך דין לענייני גירושים, וזאת משום שפירוק של חברה דומה מאוד לפירוק של התא המשפחתי, דהיינו – הליך הגירושין. יש המון קווי דמיון בין שני התרחישים הללו, כמו גם יש הבדלים בולטים ביניהם, ועורך הדין לפירוק חברה מכיר בהבדלים הניכרים הללו, ומתעמק ברזי החוק החיוניים לטובת הלקוחות שלו. על כל זאת ועוד, תוכלו לקרוא במאמר הנ"ל.

האם עורך דין פירוק חברה צריך להיות מודע להיבטי הליטיגציה?

ושאלת מיליון הדולר – "האם עורך דין פירוק חברה צריך להיות מודע להיבטי הליטיגציה"?, ובכן, בוודאי שאכן כן. עורך הדין לפירוק של חברה נוגע במצבים שקשורים לחברות ברות קיימא, שבהמשך התהליך יש להגיע להסדר של רכישה, אשר תלויה בהיבט של זמנים, הוצאות משפטיות וכל הסחות הדעת, אשר שני הצדדים ייאותו לעבור בטרם שהם יגיעו לכדי הבנה שמערכת המשפט לא מהווה אופציה אפקטיבית או מושכלת על מנת להכריע את הגורל הסופי של החברה. עורך הדין המקצועי של פירוק חברות ידון אתכם מדוע כדאי לעשות שימוש בדרך של גישור ושל מציאת פרצות בהליכים משפטיים. ובאשר להיבטי הליטיגציה, מדובר אודות טקטיקה שממש אי אפשר לוותר עליה, והיא פשוט חובה לשם הגעה למטרות אסטרטגיות חשובות של הפרדה בין שותפי חברה שלא עשויה עוד להמשיך ולתפקד. לעתים, לא קיים מוצא למשיכה של תשומת לב של הגורם האחר. את ההתדיינות יערוך עורך הדין לפירוק חברה בנתיב הידוע והלא צפוי אולי, כאשר באופן הזה מתקיים קצת חוסר נוחות, אך הציפייה של המעורבים לדבר למענה לאלתר נדונה לכישלון, וזאת משום כל מיני עיכובים וקונפליקטים פרוצדורליים שמלווים בהתדיינות בבית המשפט. ככל שהתביעה נמשכת זמן רב יותר, והעצמה של הוצאות המשפט, תשכילו להבין, כי יש "לחשב מסלול מחדש" את כל ההיבט, ולשבת לצד שולחן הדיונים, תוך כדי רצון אמתי לתת לעורך הדין לנהל את ההצגה, וביצוע פשרות מצדכם.

האם עורך דין פירוק חברה חייב לגלות יחסי אנוש ואמפתיות?

וזאת שאלה לרגישים מבינכם – "האם עורך דין פירוק חברה חייב לגלות יחסי אנוש ואמפתיות"?, כבר הזכרנו מקודם, כי הליך פירוק חברה, בראשותו של עורך דין פירוק חברה, משולה להליך של פירוק התא המשפחתי. עם כל ההשלכות שנלוות אליו. לכן, מה הפלא, שעורך הדין לפירוק חברה חייב להיות בעל יחסי אנוש ואמפתיות ראויה לשמה, בתהליך רגשי שכזה? כמו כן, בעלי חברה מרגישים שהחברה היא ממש הבייבי שלהם. והיש דבר קשה יותר מלהיפרד מבשר מבשרך? מדובר אודות תהליכים רגשיים קשים למדי, שמחייבים גילוי אמפתיה וליווי חם ורגיש של עורכי הדין לפירוק החברה. יחסי קרבה, שנדונו לכישלון, טומנים בחובם המון רגשות מעורבים. כמו לדוגמה – קנאה, תלונות בין אישיות, אכזבה, טינה, חיבה או אהדה, אנטגוניזם וכל רגש שמלווה במערכת יחסים שעולה על שרטון. במקרים שכאלו בוודאי שתצטרכו תמיכה אישית והכוונה מדויקת, תוך כדי כיוון לקראת העתיד החדש שלכם. פה נכנסת האישיות של עורך הדין לפירוק החברה. ככל שיהיה ביכולתו להכיל את המנעד הרב של הרגשות המעורבים שלכם, באופן הזה התהליך יהיה קל יותר, ויהיה לכם הרבה יותר נוח לצלוח אותו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*