עורך דין פינוי בינוי

עורך דין פינוי בינוי

אנו עדים לכך, כי התחדשות עירונית מסוג תמ"א 38 החלה להתפתח בממדי ענק. לרוב, קבלנים או יזמים למיניהם, יעדיפו פרויקט פינוי בינוי, כך שיוכלו להרוויח מבנית בניין מגורים רב קומות. בגלל המחסור בדיור, במיוחד בערים הגדולות בארץ, תכנית פינוי  בינוי החלה להית פופולארית ומבוקשת בקרב חברות קבלניות ויזמים רבים. יש לוודא את אחוזי הבנייה שעל הדיירים  לוותר לטובת בניית בניין רב קומות. לרוב, כאשר בניין מגורים שעומד על הקריטריונים של פינוי בינוי, וועד הבית,ף הוא זה שיעמיד לרשות הדיירים את שירותיו של עורך דין פינוי בינוי. בגלל שמדובר על תחום מורכב בדיני המקרקעין,, יש למצוא עו"ד , אשר מתמחה בנושא זה כבר שנים רבות.

ראשית, עוה"ד יבדוק את החוסן הכלכלי של החברה הקבלנית,  לפני שיאשר את תחילת הפרויקט. יש לדאוג לרווחת הדיירים ולמגוריהם, כאשר יפונו לטובת פרויקט פינוי בינוי. כמו  כן, עורך דין פינוי בינוי, ידאג גם עבור כך שהחברה הקבלנית, היא זו שתשלם את השכירות של הדיירים עד לשלב המפתח בסיום הפרויקט.

ביצוע בדיקות דקדקניות לגבי כל הנושא של פרויקט פינוי ובינוי

על מנת שלא תהיינה אי אילו שהן מחלוקות, בי החברה הקבלנית שתיקח על עצמה את פרויקט פינוי ובינוי בבניין המגורים, יש לוודא  לגבי הזכויות שתוקנינה  לדיירים, כמו למשל, גודל הדירה שאותה הם יקבלו, מועד מסירת הדירות וזאת לאחר שנקבע מועד סופי לתחילת הפרויקט, במידה וישנו סרבן לביצוע הפרויקט והכוונה היא אל אחד מדיירי הבניין על עורך דין פינוי בינוי לדאוג לכך שהוא יחתום.

יש לבצע לא מעט בדיקות דקדקניות שיתבצעו ע"י עורך דין פינוי בינוי, אשר בקיא היטב במורכבות של פרויקטים מסוג זה.

עסקת נדל"ן משתלמת לכל הצדדים אך חייבת במשנה זהירות וידע עשיר בתחום תמ"א 38

למעשה, עסקת הנדל"ן המשתלמת היו בישראל,הינה עסקת פינוי בינוי, כאשר דירות ישנות נהרסות ותחתם נבנה בניין חדש גדול ומרשים, עם כל הנוחות המרבית, לובי מפואר, מעליות, מתקנים לרווחת הדיירים, גינה מטופחת ודירה גדולה יותר ממה שהייתה לפני הפרויקט. בכל זאת, מומלץ כי עו"ד המתמחה  בנושא פינוי בינוי, ילווה את העסקה, מתחילת ועד לשלב הסופי של קבלת המפתח.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*