עורך דין אובדן כושר עבודה

עורך דין אובדן כושר עבודה

הדבר האחרון שהיינו רוצים לחשוב עליו, הוא "מה אם"; מה אם ניפצע, מה אם יקרה לנו משהו, מה אם חלילה לא נוכל לעבוד יותר? עורך דין אובדן כושר עבודה הוא הגורם אליו נפנה במידה וחלילה קיבלנו תשובה לאחת השאלות הנ"ל, וכעת עלינו להתמודד לא רק עם פגיעה גופנית ונפשית, אלא עם אובדן הפרנסה שלנו.

כדי למצוא את עורך הדין הטוב ביותר שתוכלו למצוא, יש להתאזר בסבלנות ולצאת לחיפושים ממוקדים תוך שאתם יודעים בדיוק מה אתם צריכים מאיש המקצוע; אדיבות, הקשבה, מקצועיות, היכרות עם הגורמים הפועלים בשטח, ועוד.

עורך דין אובדן כושר עבודה יסביר לכם כל מה שעליכם לדעת על הפוליסה

כל עורך דין אובדן כושר עבודה יתחיל את עבודתו בכך שיעבור יחד אתכם על התנאי הפוליסה שלכם וההגדרות המפורטות בה;

  • הגדרת המצב – פוליסה סטנדרטית היא כזו שבה מוגדר אובדן כושר עבודה כאובדן יכולתו של המבוטח לעסוק בעיסוקים התואמים את הכשרתו, גילו, נסיונו והשכלתו. באופן צפוי אפשר לומר, זוהי הגדרה רחבה מאוד שתצמצם את הסיכוי של המבוטח לקבל את הפיצויים שמגיעים לו. מצד שני, ישנן פוליסות בהן קיים סעיף העוסק באובדן כושר העבודה לאותו עיסוק בו עבד המבוטח לפני שנפגע. פוליסות אלו מאפשרות סיכוי גבוה יותר לקבל פיצויים.
  • היקף הזכאות להיכרות באובדן כושר העבודה – על פי הפוליסות הסטנדרטיות, אובדן כושר עבודה חלקי מתחיל מ- 25% אובדן, ו- 75% לאובדן כושר עבודה מלא. חשוב לציין שהדבר משתנה בין הפוליסות ובדרך כלל ישנן אותיות קטנות שכדאי לקרוא ולהבין.
  • קיזוז תגמולים מביטוח לאומי – הפוליסות המוכרות והסטנדרטיות מאפשרות למבוטחים לקבל כספים מביטוח לאומי בגין אובדן כושר עבודה. בסיטואציה זו, חברת הביטוח תוכל להקטין את היקף התשלומים על פי הפוליסה, בהתאם לכספים שישולמו על ידי ביטוח לאומי. קיימות פוליסות רחבות יותר בהם לא קיימים קיזוזים שכאלו, ואז היקף הפיצוי יוכל לעלות גם למעלה מ- 75% מגובה השכר החודשי של המבוטח.
  • תקופת ההמתנה – מובן שלא הכל יתקבל ברגע שתקבלו כהכרה באובדן כושר העבודה שלכם. תקופת ההמתנה הסטנדרטית הינה שלושה חודשים. עורך דין אובדן כושר עבודה יעשה כל שביכלתו כדי לעזור לכם להבין כיצד ניתן לשרוד את התקופה או להוציא פיצויים ממקומות אחרים, אך כדאי להתכונן לכך שלתגמולים לוקח זמן להגיע.

שיתוף פעולה ושקיפות הם שם המשחק

כשמדובר בנושאים רגישים כל כך כמו תביעות ביטוח חיים או אובדן כושר עבודה, יש לבחור באיש מקצוע שאנו מרגישים נוח איתו. עורך דין אובדן כושר עבודה ילווה אתכם באופן צמוד לכל אורך התקופה וידרוש מכם שקיפות מלאה בנוגע למסמכים, לתחושות ולמצבכם הפרטי. רק כשבידיו כל פרטי המידע החשובים, יוכל להבטיח לכם הצלחה מלאה בתהליך.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*