עולים בטוחים ברשת.

עולים בטוחים ברשת.

בחודש פברואר 2021 תחום עולים של הרשות העירונית לביטחון וחוסן קהילתי בהנהלה גב' סימונה מורלי ארגן ולקח חלק בארגון עם שותפים מגוון רב של פעילויות שונות לאוכלוסיות שונות בעירנו.

תחום עולים  של הרשותהעירונית "מהות" ארגן מספר פעילויות שונות לעולים ובני עולים ממגזרים שונים.

המטרות בעשייה זו הייתה להסביר לאנשים את חשיבות נושא ביטחון ברשת, סכנות וסיכויים של עולם וירטואלי באופן כללי ובתקופה של התמודדות עם נגיף קורונה בפרט, כאשר רוב הפעילויות כוללות למידה מתקיימות באמצאות הרשת.

ב3.02 במסגרת מועדון לנוער עולה "אפשר גם אחרת" התקיים ערב לבני נוער עולה מחבר העמים בנושא "מרחב אינטרנט חלק ממרחב חיים ריאלי. סיכויים וסכנות" במפגש השתתפו 17 בני נוער. ראש תחום עולים מר' נתן גרינברג הסביר לנוער בשפה פשוטה ומובנת סיכויים וסכנות כולל שימוש בשתות חברתיות שונות.

אותו נושא היה מרכזי בהדרכה לצוותים של מדריכים שעובדים עם נוער עולה ממגזרים שונים בהרצאה דיגיטלית שהתקיימה ב4.02.21 במשרדי הרשות ברובע ד׳. המפגש התקיים במשרד על פי הנחיות של משרד הבריאות. מדריכים חלקו ידע ומאפיינים ספציפיים של נוער עולה ממגזרים שונים.

בתארייך 10.02 התקיים בפלטפורמת ZOOM ערב להורים עולים בנושא אינטרנט בטוח. בערב השתתפו 26 הורים. ההורים קיבלו כלים פרקטיים כדי לשמור על הורות סמכותית באופן כללי וגם בתקופת התמודדות עם נגיף קורונה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*