עוד תיקו מאכזב לעירוני אשדוד: 0-0 ביתי מול מודיעין

עוד תיקו מאכזב לעירוני אשדוד: 0-0 ביתי מול מודיעין

מכבי עירוני אשדוד הגיעה היום ( שישי) למשחקה הביתי ב"סינטתי" מול עירוני מודיעין במצב לא הכי אידיאלי ונחמד עבורה. מצד אחד תוצאת התיקו הכואבת מהשבוע שעבר במשחק החוץ מול מ.ס באר שבע, ומצד שני המשך רכבת השחרורים של שחקנים בולטים בקבוצה שנמשכה גם במהלך השבוע האחרון.

היריבה שעמדה היום מולה, עירוני מודיעין, נחשבת לאחת היריבות הקשות והמתסכלות בליגה ב' דרום ב', כשעד לא מזמן גם חילצה תוצאת תיקו מול מוליכת הטבלה ביתר נורדיה.

עושה רושם שללא עומר מולאי שהיה אחד מהמוציאים לפועל העיקריים בכל מה שקשור לחלק ההתקפי, עירוני אשדוד תתקשה לשמור על יציבות במעלה הטבלה. כך זה גם נראה היום על כר הדשא. עירוני מיעטה להגיע למצבים לאורך 90 הדקות, כששני שחקני הרכש החדשים בחוליית ההתקפה, נחמני ורחימי לא מילאו בצורה חלקה את מקומם של העוזבים. וכשאריאל טרבלסי יודע שכל עומס ומלאכת כיבוש השערים תלוייה בצורה די מוחלטת תחת רגליו, נראה שהמצב של חניכיו של המאמן שרון מרציאנו לא אופטימי במיוחד.

המשחק התנהל ברובו במרכז המגרש, ובסיומם של 90 דקות הורה השופט על סיום המשחק בתוצאת תיקו מאופסת. עוד מי שדי עצבן הצהריים את אוהדי עירוני, היה שוער הקבוצה האורחת, כשגם במשחק התיקו של מודיעין עם נורדיה לפני כ-חודש, בזבז לא מעט זמן שגרם לנקודה יקרה עבור קבוצתו.

בשבוע הבא תפתח עירוני אשדוד את הסיבוב השני בליגה כשתצא למשחק חוץ באילת. עשרות רבות של אוהדים כבר סגרו את בית המלון באילת עבורם וילוו בשישי הבא את שחקניהם האהובים.

בסיבוב הראשון אגב, ניצחה עירוני אשדוד את אילת 4-0, כשבאותו משחק אדיר שהרבני שכבר לא במועדון הצהוב, כבש שלושער.

צילום: דף פייסבוק רשמי

רוצים לדעת למה הפיצה שלנו הכי טעימה באשדוד? הקליקו

רוצים לדעת למה הפיצה שלנו הכי טעימה באשדוד? הקליקו

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*