עו"ד פשיטת רגל באשדוד

עו"ד פשיטת רגל באשדוד

עורך דין מומחה יגאל וידאל למחיקת כל חובותיך.

נכנסתם לחובות, חדלות פירעון, עיקולים והוצאה לפועל? יש רק דרך אחת לצאת לחיים חדשים ללא חובות.

עו"ד יגאל וידאל מומחה לתיקי פשיטת רגל באשדוד, בעל 17 שנות ניסיון. מאחוריו מאות הצלחות בטיפול של תיקי תהליך פשיטת רגל ("חדלות פירעון") הן במגזר העסקי והן במגזר הפרטי, מלווה אתכם משפטית עד ההפטר.

חוק חדלות פירעון החדש – גם לשלם חובות, גם לצאת לדרך חדשה

אנשים פרטיים ועסקים רבים, צוברים חובות בשל נטילת הלוואות רבות, תשלומי מיסים, ניהול לא נכון או משבר כלשהוא. לעיתים, הם מרגישים חנוקים ואבודים עד כדי כך שאינם יכולים לעמוד בתשלומים ומרגישים שהם נכנסים אל תוך בור עמוק. "חוק חדלות פירעון" ושיקום כלכלי" הוא המוצא של רבים מהם. החוק נכנס לתוקפו בתאריך 15/9/2019. לחוק זה מטרה שונה לגמרי מקודמו. בעוד שמטרת החוק הקודם היתה לקיחת כל כספיו ורכושו של האדם המצוי בהליך פשיטת רגל לטובות הנושים, הרי שעל פי החוק החדש, על החייב לעבור הליך של שיקום כלכלי וזאת, על מנת למנוע ממנו להיקלע שוב לחובות במסגרת הליך פשיטת הרגל. במסגרת החוק החדש, מציע בעל החובות סכום אשר ביכולתו לעמוד בו ולשלמו וכנגד זה, ימחקו כל חובותיו.

מטרתו של הליך פשיטת רגל

מטרתו של הליך פשיטת הרגל ("חדלות פירעון") היא לאפשר לאדם הנקלע לחובות מסיבות שונות, להתחיל מחדש לאחר הליך של כינוס נכסיו והגעה להסכמות אל מול הנושים שלו כאשר במסגרתם, כל אחד מהנושים מקבל את חלקו היחסי מההחזר החודשי שיקבע על ידי מנהל מיוחד מטעם ההוצאה לפועל בהתאם ליכולתו הכלכלית של האדם החייב. התשלום אותו מציע החייב, נמוך בהרבה מסך כל התשלומים אותם שילם החייב לנושים בטרם החל הליך פשיטת הרגל. כך, נשאר לחייב די כסף מידי חודש. הסכום הנשאר ברשות החייב מאפשר לו להתקיים בכבוד ולשלם את הוצאותיו השוטפות. בחוק זה, דאג המחוקק לאנשים העוברים הליך פשיטת רגל וזאת באמצעות בדיקת יכולת ההחזר שלהם ותוך התחשבות בהוצאותיהם השוטפות והסכום לו הם זקוקים בכדי להתקיים וגם בכדי לשלם כספים לקופת הכינוס.

תיק שיקום כלכלי

בכדי לקבל צו הפטר מהחובות העומדים על הפרק, על מגיש הבקשה לפשיטת רגל, לעבור שלבים שונים כאשר החשוב ביותר מבניהם הוא שלב הגשת הבקשה לפשיטת רגל. לצורך כך, מומלץ לפנות אל עורך דין המתמחה בפשיטות רגל לצורך קבלת ליווי משפטי, זירוז הליכים וקבלת אישור בקשת פשיטת רגל על ידי שופט בית המשפט. הגשת בקשה לפשיטת רגל (הליך "חדלות פירעון" ושיקום כלכלי) חייבת להיות מפורטת ככל האפשר. זהו שלב חשוב ביותר ועליו להתנהל בצורה הנכונה ביותר על מנת שלא לקבל דחיית בקשה מההוצאה לפועל. השלבים הבאים בהליך הם צו כינוס הכולל את החלטת בית המשפט על הסכום אותו ישלם החייב בכל חודש, ההכרזה על מגיש הבקשה כעל פושט רגל וקבלת צו הפטר לגבי החובות העומדים על הפרק. משמעותו של צו ההפטר היא מחיקת כל חובותיו של החייב ויציאה לשיקום כלכלי.

מחיקת כל החובות בהליך מהיר עם עורך דין יגאל וידאל

נכנסתם לחובות, הגבלה בבנק, עיקולים והוצאה לפועל? הוציאו כנגדכם צו איסור יציאה מהארץ? מרגישים שאין לכם דרך לצאת ממעגל החובות? הליך פשיטת רגל ("חדלות פירעון") הוא פתרון מהיר ויעיל המאפשר לכם מחיקת כל חובותיכם ויציאה לדרך חדשה ללא חובות. למשרד עורכי הדין יגאל וידאל, ניסיון ומוניטין רב של יותר מ-17 שנים בייצוג חייבים בהליכי פשיטת רגל והוצאה לפועל. לאורך השנים, ייצג משרדנו בהצלחה רבה מאות לקוחות מהמגזר הפרטי והעסקי כאחד שנפרדו מחובות ועלו על דרך חדשה של שיקום כלכלי ואישי וזאת, הודות לליווי המקצועי, האישי והמסור של עורכי הדין המקצועיים ביותר בתחום. מתמודדים עם חובות? מהיום אפשר גם אחרת. קבעו אתנו פגישה ועשו את הצעד הראשון לחיים ללא חובות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*