עוד נדע ימים טובים מאלה

עוד נדע ימים טובים מאלה

בימים אלה, בהם כולם מסוגרים בבתיהם ולא יכולים להיפגש, בחרה גב' אהובה עמרם, יועצת ראש העיר למעמד האישה, להפיק קליפ מיוחד המעודד ומפיח רוח של תקווה בקרב נשות עסקים קטנים באשדוד שנפגעו ממשבר הקורונה. על השאלה איך עושים זאת מבלי שאפשר להיפגש, התגבר שגיא בשן שקיבל את החומרים וערך את הקליפ.

אהובה עמרם, יועצת ראש העיר ומעמד האישה והאחראית על מועצת נשים של אשדוד, יזמה קליפ מיוחד המעודד ומפיח רוח תקווה בקרב נשות אשדוד – בעלות עסקים קטנים שנאלצו לסגור את עסקיהם ולהסתגר בביתן, כמו רבים אחרים. עמרם בחרה להקליט את הנשים, כל אחת בביתה ובאופן עצמאי, כאשר כל אחת שרה שורה מתוך השיר "יחד" שכתבה שמרית אור והלחין קובי אושרת.

עוד נדע ימים טובים מאלה, עוד נדע ימים טובים פי אלה 
שורשינו יעמיקו סלע כמו ארזים בהר.

עוד נדע ימים טובים מאלה, עוד נמתיק מימיו של ים המלח,
כשדה ירוק אחר השלף כאשד בלב מדבר,

יחד – כל הדרך, יחד – לא אחרת, יד ביד נושיט לטוב שעוד יבוא, בא יבוא.
יחד – כל הדרך, יחד – לא אחרת, יחד איש אל איש יפתח את לבבו.

רק אם נאמין בעוז הרוח, רק אם נאמין ולא ננוח
מן המיצרים אל ים פתוח כמים רבים נסער.

רק אם נאמין ודאי נצליח, רק אם נאמין ודאי נגיע
בימים של סער ברקיע כאש התמיד נבער.

הנשים בחרו להקליט את שורות השיר שנבחרו עבורן, בתוך ביתן כשהן מפיחות בו רוח מחויכת ושמחה, ואת הקטע המצולם שלחו לעמרם. את הקליפ ערך שגיא בשן, איש תקשורת לשעבר המשמש כיום יועץ תקשורתי וידידה של אהובה. לאחר העריכה, הקליפ נשלח לנשות העיר.

בקליפ נטלו חלק נשים מאשדוד המחזיקות בעסק עצמאי במגוון תחומים: מאמנות אישיות, מרצות לנושאים שונים, קוסמטיקאיות, סטייליסטיות, בעלות עסקים קטנים בעיר ואפילו רופאה אחת שהתפנתה להשתתף במיזם. גם אשת ראש העיר אירית לסרי וחברת המועצה אורית אלמוזנינו-רייז הצטרפו למקהלה והוסיפו את קולן לתזמורת.

"כל אחת מכן, כמו כולנו, מתמודדת ועושה כל מאמץ כדי להפיק את המיטב שאפשר מתוך תקוה ומתוך אמונה שיבואו ימים טובים יותר ובע"ה נעבור את הכל בשלום" אומרת גב' עמרם ומבטיחה כי כשם הפזמון המלווה את השיר "עוד נדע ימים טובים מאלה", כך יהיו פני העתיד – ימים טובים ומאושרים, ובתוך כך שלחה לכל הנשים בעיר ברכה ל"חג פסח שמח, חג אביב פורח ובשורות טובות" אמן.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*