עוד מקרה מכוער של הדרת נשים

עוד מקרה מכוער של הדרת נשים

נכון שבאמירות, אירועים, מחאות בנושא זכויות הנשים העיר אשדוד בהחלט מובילה בכל פרמטר, מה קורה שצריך לפעול באופן אקטיבי נגד האינטרס הפוליטי? פה זה כבר פחות קורה, מזה שנים קיימת תופעה מכוערת של ריסוס דמויות נשיות בפרסומי חוצות, פרסומים מסחריים שהעירייה גובה עליהם הון תועפות מבחינת מיסוי אך לא נותנת ערבות ואחריות לאפקטיביות הפרסום.

למעשה, באופן פיראטי נולדה צנזורה של משמרות צניעות הפועלות כמעט ללא מפריע למרות שהעיר מרושתת במאות מצלמות ובמאמץ מוגבר ניתן בהחלט למגר או לפחות לצמצם את התופעה המכוערת.

במקרה האחרון מדובר על מקרה שמכעיס כפליים היות ומדובר בפרסום של עיריית אשדוד, גדר בפרוייקט במרינה המראה על חדשנות העיר וקפיצת מדרגה לעתיד רק שמשמרות הצניעות רואות את עתיד העיר במקום אחר לגמרי, גשרים למרינה זו לא האג׳ננדה המובילה אותם.

הפוליטיקאים של המפלגות לא מגנים ולא פועלים למיגור התופעה והפיקוח העירוני לא מתעדף את הבעייתיות ולא מסמן את המטרה כמטרד מתועדף, כך ממשיכם לפעול כוחות חשוכים שגורמים להוצאות מיותרות למפרסמים בעקבות הוונדליזם החומרי. בתקופה בה בעלי העסקים נמצאים בהישרדות כלכלית ראוי ורצוי שעיריית אשדוד תעשה את המאמץ המינימלי למיגור התופעה.

רוני סאיג, יו״ר הפורום החילוני בעיר:

״באופן אישי וכן עם חברי וחברותי בעיר אנחנו מתכוונים להוסיף ולפעול ולא להרפות עד שיומצא הדין עם הפורעים, הקיצוניים המבקשים להזיק ולזרוע הרס, הסתה ופגיעה בציבור. אוזלת היד של עיריית אשדוד והגורמים האמונים על האכיפה זועקת לשמים״.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*