עו"ד אלעד דנוך יתמודד למחוז דרום בלשכת עורכי הדין

עו"ד אלעד דנוך יתמודד למחוז דרום בלשכת עורכי הדין

בעוד כשלושה חודשים יתקיימו הבחירות ללשכת עורכי הדין בישראל. נוסף לבחירת ראש הלשכה וחברי המועצה הארצית, ייערכו בחירות גם בחמשת המחוזות, וביניהם על ועד מחוז דרום – כאשר אחד המועמדים המסקרנים הוא עו"ד אלעד דנוך, 30, צעיר נמרץ, אשר הצליח לסחוף אחריו מאות עורכי דין, מאשדוד ועד אילת.

עו"ד דנוך, מחזיק בתואר ראשון במשפטים וסטודנט לתואר שני במנהל עסקים, הוא בוגר הישיבה התיכונית אור-עציון, ולוחם לשעבר בחטיבת גולני. בימים אלה הוא מקדיש את מרבית זמנו לבחירות ללשכת עורכי הדין, עובר בין המשרדים ברחבי הדרום ומשכנע בלהט תומכים נוספים להביע בו תמיכה.

"הגיעה העת שעורכי הדין המתגוררים באשדוד, אשקלון, קריית מלאכי, קריית גת, נתיבות, דימונה, באר שבע, אילת ויתר היישובים בדרום, יתאגדו בכדי להילחם על עתידו וכבודו של המקצוע", הוא אומר. "יש למעלה מאלף עורכי דין באזור הדרום שאין להם נציגות לא בוועד ולא במועצה הארצית: אין מי שיענה להם לטלפון, אין מי שידבר בשמם, אין מי שיעלה את הסוגיות הכואבות להם על השולחן. הפערים בין מה שמקבל מהלשכה עורך דין במחוז דרום, לבין מה שמקבל עורך דין במחוז תל אביב הם גדולים, למרות שנגבה מהם אותו תשלום של דמי חבר – כשניבחר לא ניתן לכך לקרות. אני קורא לחבריי למקצוע להגיע לקלפי, לתת לנו את הכוח לייצג את עורכי הדין של הדרום בכדי שנוכל לחולל שינוי אמיתי בגישת הלשכה כלפינו.

עו"ד דנוך מוסיף: "חשוב לזכור, עורכי הדין הצעירים של היום הם פרקליטי הצמרת של המחר, הם הפנים האמיתיות של המקצוע. אם הלשכה תדע להשקיע בהם בצורה נאותה, היא תעלה את ערכו של המקצוע, ותהפוך את כולם לעורכי דין טובים יותר. מחוז שמתפקד כראוי יכול להקצות משאבים וכלים שיעשירו את עולמו המקצועי של עורך הדין ויהפכו אותו למקצועי ומיומן.

"אם עורכי הדין יבינו את הכוח בהתאגדות שלנו יחד, ישמעו את קריאתנו ויצטרפו אלינו נצליח לשנות מבפנים את פניה של הלשכה ולהילחם על כבוד המקצוע. אנו כמהים לשינוי, לחבר את הלשכה ואת המחוז לצעירים, להעלות אותם לפסגת סדר העדיפויות ולגרום לכך שהם יקבלו תמורה עבור דמי החבר הגבוהים הנגבים מהם מדי שנה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*