עוברים דירה? כך תחסכו בעלויות של הובלות באשדוד

עוברים דירה? כך תחסכו בעלויות של הובלות באשדוד

בעיר השישית בגודלה במדינת ישראל התושבים עוברים דירה והרבה. תוסיפו לכך את העובדה שתנופת הבנייה באשדוד הולכת לקבל דחיפה משמעותית ומסכם הגג שהתגבש לא מכבר ותקבלו את העיר עם הדרישה לשירותי הובלות מהגבוהים בישראל.

נשאלת השאלה אפוא כיצד ניתן למצוא חברות הובלות מומלצת באשדוד במחיר סביר? התשובה לכך חיובית אך ישנם דברים שצריך לדעת לפני שמתחילים.

כיום מוצעות לכם מגוון דרכים לאיתור חברות הובלות באשדוד אך גם בזמנים שבה הטכנולוגיה יכולה להקל עליכם באופן מהותי, יש עדיין כמה דברים שצריך לבדוק.

מה לבדוק כשזקוקים לחברת הובלה באשדוד?

נתחיל בעובדות, מעבר דירה בכלל הוא תהליך שעשוי להיות מורכב למדי. מדובר במשימות רבות שיש לבצע הכוללות התארגנות, אריזה, שינוי כתובת והדבר האחרון שאתם צריכים הוא אי הבנות עם חברת ההובלה.

בענף שבעיני רבים נחשב כחשוב מאוד אך יחד עם זאת, אינו נהנה ממוניטין חיובי, החובה שלכם לבדוק מי מוביל לכם את הדירה הולכת ועולה.

המלצות על חברת הובלה

אחת הדרכים המומלצות להגיע אל בעלי מקצוע בכלל ולמובילים בפרט היא באמצעות חברים או מכרים בעלי ניסיון חיובי עם מי מחברות ההובלה.

מכירים מישהו שעבר דירה לאחרונה? תשאלו אותו אודות השירות שקיבל והאם הוא ממליץ על חברת ההובלות ששירתה אותו.

גם אם אינכם מכירים מישהו שעבר דירה לאחרונה, תמיד תוכלו לעשות שימוש באתרי האינטרנט השונים לרבות הרשתות החברתיות שמציגים חוות דעת על בעלי המקצוע ובכללם מגוון חברות הובלה.

חפשו חברות הובלה באשדוד

בעיר אשדוד ישנן עשרות חברות הובלות איכותיות כך שלמען האמת, אין לכם סיבה ממשית לחפש נותן שירות מחוץ לעיר.

מעבר לכך, חברת הובלות באשדוד יכולה לתת לכם דברים שמישהו אחר יתקשה לספק אותם. הקרבה הגיאוגרפית לדירתכם מאפשרת לקבל הצעת מחיר מהימנה שבה המוביל מגיע אל ביתכם ומתרשם באופן המדויק ביותר מכמות הפריטים שיש להוביל, תנאי ההובלה כגון מדרגות צרות, מעלית והאם יש צורך בשירותי מנוף או שצריך להציב מישהו בשעות הבוקר על מנת לשמור על חניה קרובה לפתח הבניין.

בעניין המיקום הגיאוגרפי של המובילים חשוב לציין שבחירת חברת הובלות באשדוד מאפשרת לכם לעתים קרובות ליהנות ממחיר זול משום שבהיעדר הוצאות משמעותיות, המחיר שתוכלו לקבל ילך וירד.

השוו מספר הצעות מחיר

בענף ההובלות באשדוד יש תחרות מתמדת – דבר שיכול לשחק לטובתכם. השוו מספר הצעות מחיר ממובילים שונים ובחרו בהצעה המשתלמת מבין כולן. שימו לב שהצעות זולות במיוחד צריכות להיבחן באופן יסודי כדי להבטיח שהשירות שתקבלו יהיה לשביעות רצונכם.

דרך אחת להשוואת הצעות מחיר היא להתקשר אל מספר מובילים אך במרבית המקרים אתם יכולים לבזבז זמן בפנייה אל חברות הובלה שאינן פנויות (בעיקר בקיץ) או שאינן מבצעות את סוג ההובלה המבוקש.

דרך נוספת היא שימוש באתר להשוואת שירותי הובלות דירה אשר מביא לכם מספר הצעות מחיר ממובילים שעונים על הדרישות שלכם ופנויים בתאריך שבחרתם.

באופן כזה היכולת שלכם לחסוך תלך ותעלה מאחר שכל חברות ההובלה שיציעו את שירותיהם יהיו מאשדוד ויפנו אליכם מתוך ידיעה שהם נמצאים בתחרות מול מובילים שאינם מכירים.

דברים שנוטים לשכוח

לעתים קרובות, אנשים שעוברים דירה ממהרים לסגור עם המוביל שהציע את ההצעה הזולה ביותר ושוכחים לעשות כמה פעולות חשובות.

ראשית, יש לוודא שהשירות עונה על הצרכים שלכם וכולל שירותים משלימים כדוגמת אריזה, אחסנה או אספקה של קרטונים.

מדובר בשירותים שתוכלו לקבל במידת הצורך במחירים ממש נמוכים אם תדרשו אותם עוד בשלב המיקוח והצעת המחיר.

בנוסף לכל אלה, ישנם מקרים שבהם כדאי להשתמש במנוף ייעודי להובלת דירה. בעלי דירות רבים נוטים להימנע מבדיקת המחיר של שירותי הובלה עם מנוף אך במקרים מסויימים היא עשויה אפילו להוזיל את המחיר הסופי משום שהשיטה הזאת מקצרת את הזמן שדרוש באופן משמעותי מאוד.

כדאי מאוד לשים לב שאתם מקבלים הצעת מחיר חתומה שכוללת את כל תכולת הדירה שצריך להוביל. כתיבה וחתימה על חוזה הובלות שמגדיר באופן ברור את המחויבות של חברת ההובלה יכול להיות הפתרון הטוב ביותר ולא משנה אם מדובר בדירה גדולה או קטנה.

לבסוף, לפני שאתם חותמים על החוזה, רצוי לבדוק שלחברת ההובלה שבחרתם יש וותק של מספר שנים לפחות ושהיא מחזיקה ביטוח מתאים. הסיבה לכך היא שישנם חודשים שבהם מצטרפים לחגיגה עשרות אנשים לא מקצועיים שמציעים שירותי הובלה במטרה לעשות כסף קל. בדיקת שני הסעיפים הללו תבטיח שבחרתם בחברת הובלות מקצועית.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*