עד כמה נפוצים מקרים בהם עו"ד תובע את לקוחותיו?

עד כמה נפוצים מקרים בהם עו"ד תובע את לקוחותיו?

אם זה נשמע לכם מפליא, כנראה שזה בגלל שזה באמת לא נפוץ, אבל גם זה קורה, עורך דין עשוי לתבוע את לקוחותיו. לאחר ששוטטנו ברשת, מצאנו פיסת מידע מעניינת שרצינו לחלוק אתכם, המקרה של עורך דין ליאור עמידור.

מספיק שאתם מטיילים קצת בארץ, ואתם מיד נתקלים בבנייה ופרויקטים של נדל"ן. ישראל היא מדינה של בנייה מתמדת, של התפתחות ושל שגשוג נדלני, אין ספק. ובין כל הפרויקטים של הבנייה בארץ, אפשר גם למצוא פרויקטים נדלניים של התחדשות עירונית, התחום בו עוסק עורך דין ליאור עמידור (האחים עמידור). במהלך שיטוטינו ברשת, נתקלנו בלא מעט מידע הנוגע להתחדשות עירונית, מה שאנחנו קוראים לו גם "תמ"א 38".

פרויקטים של התחדשות עירונית וסכסוכים משפטיים

בשורה התחתונה, הפרויקטים האלו נועדו בכדי שיהיה ניתן לחזק שלדים ותיקים וישנים של בניינים. בישראל כמו בישראל, הצרכן (הדייר) לעולם לא יוצא מופסד. מצד אחד, הדייר מרוויח את חיזוק הבניין כנגד רעידות אדמה, ומצד שני, עורך הדין מרוויח את עמלת הטרחה שלו.

אמה-מה, לעיתים נוצרים קונפליקטים וסכסוכים משפטיים בין הצדדים, כמו שקרה במקרה של עורך דין ליאור עמידור אשר ביקש לתבוע את לקוחותיו. עו"ד ליאור עמידור נושל מאחד הפרויקטים שבהם הוא ייצג את לקוחותיו, כלומר פוטר מהפרויקט. הדיירים טענו X, עורכי הדין טענו Y והנה נוצר סכסוך משפטי.

כשעורך דין תובע את המיוצגים שלו

אם אתם שואלים את עצמכם עד כמה נפוץ המקרה של עורך דין אשר תובע את הלקוחות שלו, התשובה היא – לא נפוץ. עורכי דין אמנם יכולים ורשאים לעשות זאת על פי החוק, אבל בדרך כלל עורך הדין ידאג קודם כל למוניטין המקצועי שלו.

במקרים בהם עורכי דין תובעים את הלקוחות שלהם, כמובן שהלקוחות רשאים לקבל ייצוג משפטי מטעמם של עורכי דין אחרים. אם חלילה קרה לכם מקרה כזה של תביעה על ידי עורך דין שייצג אתכם, חשוב לדעת שהחקיקה בבית המשפט עשויה להיות לטובתכם, כמו שלמדנו מהשורות הבאות:

עו"ד עמידור תובע את המיוצגים ונדרש לשלם 37,000 ₪ לבית המשפט   

מה שונה מהסכסוך המשפטי הזה, לעומת סכסוכים משפטים אחרים? השוני הוא, שהסכסוך נגרם כתוצאה מכך שעורכי הדין נושלו מהפרויקט (לפי דברי הדיירים בפרויקט פינוי בינוי תקומה – כפר סבא). כאשר עורך דין ליאור עמידור הגיש את התביעה כנגד דיירי תקומה בכפר סבא, כבוד השופטת, סילש, דחתה את צווי המניעה שעורך הדין עמידור הגיד כנגד דיירי תקומה, כ"ס.

בנוסף, כבוד השופטת, סילש, קבעה כי עו"ד עמידור ישלם סכום של 37,000 ₪ על הוצאות המשפט. אמנם אנחנו לא יודעים מה עתיד עוד להתפתח בין הצדדים בסכסוך הנ"ל, אבל אנחנו בהחלט נמשיך לעדכן אתכם בנושא. עד העדכון הבא, טים מאיתנו – תבחרו את עורך הדין שלכם בצורה חכמה, שימו לב מי מייצג אתכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*