עגילי דמוי פירסינג שנראים כמו הדבר האמיתי

עגילי דמוי פירסינג שנראים כמו הדבר האמיתי

עגילים מזויפים, הכוונה לעגילים רגילים שלא צריך עבורם חורים.

כן, שמעתם נכון! היום אתם יכולים למצוא כמעט כל עגיל שרק חלמתם בלי לעבור מתחת למחט!

היופי בהמצאה הגאונית הזאת הוא, שאם ההורים לא מרשים, אתם סתם מפחדים או שיש לכם נטייה לאינפקציות וסיבוכים אבל כן מתחשק לכם עגיל חדש. אז זה הפתרון המושלם עבורכם!

רוב העגילים המזויפים גמישים מעט וניתן להדק אותם ולהתאים אותם אליכם. עגילים מזויפים נהיו כל כך פופולריים כך שהמגוון עצום ואתם יכולים למצוא מלא עיצובים. יש עגילים שעובדים על מגנט ונראים כמו עגילים צמודים לאוזן או עגילי נזם צמודים.

ב piercings תוכלו למצוא את כל מגוון המוצרים האלו. החנות מכילה מגוון רחב של עגילים מזויפים שעברו בדיקה קפדנית. ככה שאתם יכולים להיות בטוחים שהעגילים נראים ממש אמיתיים ושאף אחד לא יוכל לדעת אם זה אמיתי או לא.

בחנות תוכלו למצוא: עגילי הליקס/קונץ מזויפים, נזם מזויף,עגיל ספטום מזויף, עגיל ספטום מזויף ואפילו עגילים מזויפים לטבור!

עגילים מזויפים הם עגילים מושלמים לעיצוב אוזן מלאה ומיוחדת! ואתם יכולים לשנות כל יןם מחדש למראה חדשני שמתאים לכל אאוטפיט יומי שאתם בוחרים. הליקס מזויף וקונץ מזויף לאחרונה הפכו לאחד העגילים היותר נמכרים. הרבה אנשים מחפשים להתקשט עם עגילי פירסינג חדשניים ושיקיים אבל הרבה מהם לא מוכנים להתחייב למחט עדיין. וזה מה שהופך את העגילים ללא חורים לכל כך מבוקשים.

אבל תזכרו, שלא תגידו שלא הזהרנו אותכם, עגילים מזויפים ממכרים במיוחד. ברגע שאתם מתחילים, השמיים הם גבול, ואתם תתחילו לחפש אותם בכל מקום. הם מקנים לכם את החופש המושלם להגיע אל הלוק החלומי שתמיד רציתם ללא כאב וללא התחייבות.

איך אפשר שלא להזכיר שעגילים מזויפים משדרגים כל תחפושת בחג פורים! הם נותנים טוויסט חלומי לתחפושת מושלמת שכולם ידברו עליה עוד הרבה אחרי החג.

תחפושת פיראט, תחפושת אינדיאנית ותחפושת פאנקיסט הם חלק מהתחפושות שעגילים לא אמיתיים באמת נחוצים להן, וכמובן שיהפכו את התחפושת שלכם לכיפית במיוחד ובלתי נשכחת!

הינה כמה דוגמאות שיגרמו לכם להתאהב.

צילום: http://piercings.co.il/

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*