עבירות מין – מה לעשות אם אני מואשם בהן?

עבירות מין – מה לעשות אם אני מואשם בהן?

יום אחד אתם יכולים להיות מלכי העולם ויום למחרת אתם יכולים להיות על הרצפה, מדוע? מכיוון שללא ידיעתכם אתם יכולים להיות נאשמים בעבירה פלילית. כיום במצב של מערכת המשפט בישראל גם חפים מפשע מוצאים את עצמם נאשמים במגוון עבירות ובטח בתחום של עבירות מין.

על רקע זה עולה השאלה מה אנו יכולים לעשות אם אנו נאשמים בעבירת מין? אם כן הדבר החכם ביותר שאתם יכולים לעשות אם אתם נאשמים בעבירה כזאת היא לפנות אל עורך דין פלילי במרכז. עליכם להבין כי רק עורך דין יכול להבטיח כי תצאו זכאים מהאישומים ורק הוא יכול להתמודד עם המשטרה והפרקליטות ולשמור על הזכויות שלכם ולהבטיח כי לא תואשמו בעבירה שלא ביצעתם.

מתי יהיה לי כדאי לחתום על הסדר טיעון בגין עבירת מין?

בין אם ביצעתם עבירות מין ובין אם לא ביצעתם עבירת מין אתם חייבים לדעת כי מגיע שלב שבו האופציה של הסדר טיעון צריכה להיות על השולחן. אם ביצעתם את העבירה אזי מאוד יכול להיות כי תשבו פחות בכלא בגלל הסר הטיעון.

אם לא ביצעתם את העבירה אזי ברור כי לא כדאי לחתום על הסדר טיעון. כמובן שככל שתשכרו עורך דין יותר טוב כך הסיכוי שלכם לזיכוי במקרה שאתם חפים מפשע הוא רב יותר ולכן יש משמעות אדירה לשאלה באיזה עורך דין אתם בוחרים וזה משהו שלא כדאי לזלזל בו ואפשר להגיד כי זה הדבר החשוב ביותר בחייכם.

עבירות מין – שימו לב לניסיון של העורך דין שאתם בוחרים בו שייצג אתכם בגין עבירות אלו

כאשר אתם באים לבחור עורך דין בגין עבירות מין אתם חייבים להבטיח כי העורך דין הזה יהיה ברמה הגבוהה ביותר שיש. אז איך נבחר עורך דין ברמה גבוהה? אם כן כאשר אנו באים לבחור עורך דין אנו חייבים לבחון את הניסיון שלו.

עליכם להבין כי ככל שהעורך דין יותר מנוסה כך הוא יוכל לסייע לכם יותר בתחום של עבירת מין. עורך דין מנוסה הוא עורך דין שראה כבר הכול, הוא מכיר את כל הטריקים של המשטרה והפרקליטות והוא יוכל לסייע לכם לשמור על הזכויות שלכם בצורה הטובה ביותר שיש. לכן בחנו את הניסיון של העורך דין ואל תתפשרו על נקודה זו לעולם.

וודאו כי אתם בוחרים עורך דין המתמחה בדין פלילי

כאשר אתם נאשמים בביצוע של עבירות מין ואתם באים לבחור עורך דין בגין חשד לביצוע עבירת מין אתם צריכים לבחור עורך דין פלילי במרכז המתמחה בדין הפלילי. רק עורך דין אשר עוסק בדין הפלילי יוכל לסייע לכם בהגנה מול רשויות החוק ואף עורך דין אחר עם התמחות אחרת לא יוכל לסייע לכם ועל כך אתם צריכים לתת את הדעת.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*