עבודות ניסור יהלום באשדוד

עבודות ניסור יהלום באשדוד

רוב רובם שלך המבנים בישראל בנויים ועשויים בטון. גם מבני התעשייה וגם מבני המגורים. גם חנויות, גם משרדים. גם מגדלים רבי קומות וגם גשרים גדולים ורחבים.

כל העבודות הללו עם הבטון דורשים שימוש בכלי עבודה מיוחדים אשר אלו מיועדים באופן ייחודי לעבודות הללו. זאת משום שהבטון הוא חומר כל כך חזק מצד אחד ומצד שני כל שינוי קל בו עלול לערער את היציבות ואת הבטיחות שלו, הרי שעבודות אלו חייבות להיעשות בעזרת אנשי מקצוע שיש להם את הציוד המקצועי הזה וכן הם מסוגלים לבצע את העבודה הזו בצורה הנכונה והבטוחה ביותר.

מי זקוק לעבודות של חיתוך בטון?

אז מתי בעצמם צריך לנסר את הבטון? מהם המקרים אשר בהם אכן יש צורך בחיתוך ובניסור של הבטון?

  • הורדת קיר בטון – לעיתים מדובר בהורדה של קיר בטון כאשר מבקשים להרחיב חדר על חשבון חדר אחר, או כשרוצים לחלק בצורה שונה את המבנה הקיים.
  • ניסור פתח בממ"ד – חדרי הממ"ד הם חדרים אשר בנויים באמצעות בטון מזוין. הבטון המזויין הוא חומר חזק עוד יותר מהבטון הרגיל ועל מנת לנסר אותו יש צורך בציוד מתקדם ומקצועי. פתיחת הפתח בחדר הממ"ד כרוך בציוד של מסור יהלום שהוא זה שיצליח לגבור על החומר החזק.
  • פריצת דלת בקיר בטון – כאשר מבקשים לפרוץ דלת בקיר בטון, יש צורך בביצוע הניסור בצורה מדויקת מאוד על מנת למנוע נזקים לקיר כמו גם למבנה כולו. בעזרת מסור יהלום אפשר להגיע לתוצאות מעולות ולניסור הכי מדויק.
  • פריצת חלון בקיר בטון – פתיחת חלון בקיר בטון זוהי גם כן מלאכה אשר דורשת הרבה המאוד דיוק וביצוע ממוקד מאוד. זאת על מנת שלא ייווצרו סדקים בקיר, לא יידרשו תיקונים שונים לאחר הניסור ובאופן כללי כדי שהחלון אכן ייצא בגודל וצורה הרצויים ללא כל סטיות.
  • ניסור חומת בטון – ניסור של חומת בטון דורשת גם כן את השימוש במסור היהלום על מנת שהחומר תישמר בחוזקה ואיתנותה והניסור ייעשה כראוי.
  • ניסור מדרגות – יש מקרים רבים אשר בהם הניוסר המתבקש כולל גם ניוסר מדרגות. הניסור דורש עבודה מקצועית של אנשי מקצוע על מנת שהעבודה תיעשה היטב ובצורה הכי מקצועית.
  • ניסור מסתורי כביסה – הרבה מבקשים להסיר את קיר הבטון של מסתורי הכביסה כדי לספח את השטח לחלל הבית. הסרת הקיר היא משימה הדורשת גם כן דיוק, שימת לב לתשתיות קיימות ועבודה מקצועית וממוקדת.
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*