עבודות הריסה במהלך השיפוצים – מצריכות שימוש בחברת ניסור בטון

עבודות הריסה במהלך השיפוצים – מצריכות שימוש בחברת ניסור בטון

בשנים האחרונות אנחנו עדים לתהליכים רבים ולפרויקטים שונים הכוללים הריסה של מבנים לצורך בנייה שלהם מחדש. חלק מהם נעשים במסגרת פרויקטים של פינוי ובינוי וחלקם נעשים באופן פרטי. לא תמיד מדובר בהרס של מבנה שלם. במיוחד אם מדובר בשיפוץ פנימי של הבית, שם יש מצבים רבים אשר בהם מבקשים בעלי הבית להסיר קיר בטון כדי להגדיל את שטח החלל על חשבון חדרים אחרים, או כאלה שמבקשים להסיר את מסתור הכביסה על מנת לספח אותו לשטח של הבית וכן הלאה. בכל מקרה מדובר בעבודות הכוללות חיתוך של קירות בטון.

ניסור בטון – למה זה כל כך מורכב?

אז למעשה הבטון הוא חומר הכי קשה שיש לנו בעולם הבנייה. בגלל שהוא חומר כל כך חזק הוא משמש לצורכי בנייה של כל דבר כמעט. גם מבנים רבי קומות וגם גשרים מחזיקים מעמד היטב הודות לשימוש בבטון.

אז החוזק הזה הוא זה שהופך לאתגר ברגע שאנחנו מבקשים לערוך שיפוצים בבית או להסיר מבנה מבטון.

חשוב להבין גם כי חיתוך של קיר בטון עלול להשפיע לרעה על כל המבנה כולו ולערער את היציבות שלו. ככל שהשימוש לצורך הניסור יהיה בכלים אגרסיביים ולא באמת מותאמים, הרי שהתוצאות עלולות להיות ממש לא טובות. שלא לדבר על כל התיקונים שיהיה עליכם לבצע לחיתוך שיצרתם.

זו בדיוק הסיבה שלא כדאי לנסות לחתוך את הבטון שלא בכלים המתאימים.

מסור היהלום – המלך

אז איך אפשר להתגבר על הבטון וליצור בו את השינויים הנדרשים?

כאן נכנס לתמונה מסור היהלום.

מיהו מסור היהלום ואיך הוא מבצע את העבודה?

מסור היהלום הוא למעשה מסור גדול וחזק שיש לו עוצמה רבה ויכולת סיבוב מהירה במיוחד. הלהב של מסור היהלום מצופה בשבבי יהלום שנכתשו. למה יהלום? כי היהלום נחשב כחומר הכי חזק שיש לנו בטבע. היהלום הוא חומר שנבדק ונחקר באינספור בדיקות ומתברר שהוא עוצמתי הרבה יותר מכפי שהוא נאה. (מדובר ביהלום מתחום התעשייה ולא היהלום שאנחנו מכירים מעולם התכשיטים ואבני החן) בכל מקרה היהלום החזק שנמצא על הלהב מסייע בחיתוך חד וממוקד של כל משטח בטון, חזק ככל שיהיה.

הודות למסור היהלום אפשר להתגבר על קירות בטון עבים במיוחד וגם כאלה המכילים הרבה פלדה או ברזל מזויין.

מי יבצע עבורכם את העבודה?

אם אתם מחפשים שירות של ניסור בטון באשדוד לכל צורך או מטרה, בין אם זה לצרכי שיפוצים ובין אם זה לצרכי הרס של מבנה שלם, עליכם לחפש צוות מקצועי ומיומן שיוכל להעניק לכם את השירות הטוב ביותר.

חשוב לשים דגש על הניסיון שיש לצוות בעבודה מהסוג הזה כמו גם על הציוד המתקדם והמקצועי שבידיהם. ומעל הכול, הבטיחות שעליו חובה לשים דגש חזק!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*