עבודה בגובה – להכיר את הסכנות להימנע מתאונות

עבודה בגובה – להכיר את הסכנות להימנע מתאונות

כאשר מדובר על תאונות עבודה, הסטטיסטיקה מלמדת כי עבודה בגובה היא תחום העבודה בו נפגעים מרבית העובדים. רוב התאונות הנגרמות עקב עבודה בגובה, מסתיימות בפציעות קשות ובמוות. תקנות בטיחות בעבודה (עבודה בגובה) נוצרו על מנת למנוע את ריבוי התאונות והן מגדירות עבודה בגובה ככל עבודה אשר במסגרתה עלול העובד ליפול לעומק העולה על 2 מטרים כאשר בין היתר מתבצעת  העבודה ללא גידור, מצריכה הטיית גוף האדם ביותר מ-45 מעלות מעבר לגדר או מעקה או מתוך בימה מתרוממת או נייחת, סל להרמת אדם או פיגום ממוכן. תקנות הבטיחות בעבודה דורשות שימוש באמצעים בטיחותיים המתאמים לביצוע מגוון עבודות בגובה והן מחייבות את המעסיקים עובדים בגובה בהעברת קורס עבודה בגובה באמצעות מדריכים מקצועיים שהוכשרו לצורך כך אשר יעבירו את ההדרכות בהתאם לאופי פעילות העבודה בגובה המתבצעת במקום העבודה.

הדרכות עבודה בגובה

על פי תקנות בטיחות בעבודה, חובת ההשתתפות בהדרכות עבודה בגובה חלה על כל עובד המבצע עבודה בגובה בתחומים הבאים: על סולמות, מתוך סלים להרמת אדם, מתוך בימות הרמה מתרוממות ופיגומים ממוכנים, בתוך מקום מוקף, מעל פיגומים, מעל גגות, מעל מבנה קונסטרוקציה, בטיפול בעצים וגיזומם, בהקמת בימות והתקנת מערכות תאורה והגברה. הדרכות עבודה בגובה משלבות חומר תיאורטי ותרגול מעשי כשבין הנושאים הנלמדים במסגרת הדרכות אלו : צמ"א – ציוד מגן אישי המיועד לעבודה בגובה והדרכה מותאמת הרלוונטית לאופי העבודה כגון קורס עבודה בגובה על במת הרמה. על ההדרכות להיות מועברות בהתאם לדרישות הכתובות בתקנות ובהתאם להנחיותיו של מפקח עבודה ראשי. בתום ההדרכה מקבלים העובדים תעודת הסמכה לעבודה בגובה המאפשרת להם לבצע עבודה בגובה.

בטוחים בכל גובה

חברת "ליאור בטיחות" היא חברה ותיקה ובעלת מוניטין המתמחה במתן ייעוץ והדרכות בתחומי הבטיחות בעבודה. החברה מעבירה הדרכות עבודה בגובה עבור מאות ארגונים, מוסדות, אתרי בנייה ועסקים בכל רחבי הארץ. הדרכות הבטיחות של החברה מועברות על ידי אנשי המקצוע המובילים והן כוללות חלק תיאורטי הכולל מצגות, סרטונים וניתוחי מקרה וחלק מעשי הכולל הכרת ציוד מגן אישי המיועד לעבודה בגובה והתאמתו לעובדים בכל סוגי העבודות בגובה. אם גם אתם זקוקים להדרכות עבודה בגובה זה הזמן ליצור קשר עם המומחים של "ליאור בטיחות" ולקבל הדרכות מקצועיות ברמה גבוהה ובמחיר אטרקטיבי במיוחד.

קורס עבודה בגובה בחלל מוקף

קורס עבודה בגובה על סולמות

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*