סרי: ״אם אתה לא מתחבר לחרדים באשדוד, אין לך שום סיכוי״

סרי: ״אם אתה לא מתחבר לחרדים באשדוד, אין לך שום סיכוי״

ברק סרי הוא ללא ספק הצד הטראגי של מערכת הבחירות האחרונה. הוא פרץ לחיינו באפריל בסערה בקמפיין בסדרי גודל שטרם נראה כדוגמתו מבחינת סדרי הגודל. מלכתחילה עיקר הקמפיין התבסס על תרשים זרימה מאוד מובנה. לתקוף את יחיאל, לייצר אטלטרנטיבה ולצרף את ש״ס בתמיכה לראשות העיר, אם יבואו החרדים מה טוב, סוגרים את האירוע בסיבוב ראשון. קל.

על פניו הדרך היתה סלולה, תקציב יש, מעגלי תמיכה מבוססי מאוכזבי לסרי ש״מכירים את הזירה הפוליטית״ יש, קשרים אישיים עם אריה דרעי יש גם יש… קדימה התקפה.

רק שלאט לאט התברר שהקמפיין לא ממריא, האדוות לא מתפתחות והמעגלים נשארים בעיניהם. ככל שהתקרב מועד הבחירות המקורי הלחץ ניכר יותר ויותר ובכל סקר של כלל המועמדים המספרים פשוט לא עולים.

סרי שהחל לאבד סבלנות תקף יותר ויותר, שחרר תכנית עבודה כל פרקי זמן קצרים ומוקדמים, ועדיין, המספרים נותרו בעינהם.

 

המטה על חוף הים

 

ואז באה המלחמה.

המלחמה לא עזרה לאף מועמד בארץ מלבד למכהנים, הכוכבים הסתדרו ללסרי עם הטיימינג ואפילו עם סיסמאות הבחירות שבחר באופן אקראי: לשמור על הבית״ ו ״המבוגר האחראי״. לסרי כיכב במשך 3 חודשים כבעל בית יחיד, ברק סרי ניסה בשבועות הראשונים להפוך את המטה למרכז מתנדבים שמבשל ארוחות לחיילים ונותן מענה לוגיסטי. בסוף אוקטובר הסתיימה השכירות והוחלט לקפל את הבסטה.

ברק סרי חזר לאולפני הטלויזיה, לעמדת הפרשן וליווה את אשדוד מירושלים, לאחר חודשיים גילה שמספר 2 שלו, שרון מרק מודיעה על פרישה, עובדה שלא תרמה לאחדות הסיעה.

 

מכינים אוכל במלחמה

 

משם החלו הדברים להתדרדר, ברק הבין שתמיכה מש״ס לא תיפול עליו משמים, אמסלם בינתיים מתמודד ולא מסיר את המועמדות והסקרים לא מחמיאים בלשון המעטה.

בצעד מפתיע מוותר ברק על פרישה וחובר לכצנלסון עם הסכם דרקוני של הבטחת סגן בשכר ונוכחות מאסיבית בצומת קבלת ההחלטות, לשניים נותרו כשבועיים להעביר את הסטארט אפ, ברק שמבין שגם למועצה אין כזה ביקוש הוא מוסיף בחוזה סעיף שגם אם יקבל מנדט בודד יקבל את תנאי העל עליהם סגר בהסכם.

 

ולפעמים, החגיגה נגמרת

 

השילוב לא צולח, ברק כצפוי מגיע עם מנדט בודד וסניה נחתך לחצי בכמות המנדטים שעוברים ישירות למתחרה, אלי נכט שגורף את כל מאוכזבי השילוב והופך לדבר הבא בקרב יוצאי חבר העמים עם לא פחות מ-4 מנדטים.

בראיון רדיופוני עם ינון מגל אמר ברק סרי:

״אנשים טובים לא רוצים להיכנס למערכת הפוליטית כי היא קשוחה ואגרסיבית, אם אתה לא מתחבר לחרדים באשדוד אין לך שום סיכוי. קיוויתי שתהיה לי תמיכה מדרעי ומש״ס. הוא (דרעי) טען שאני חילוני ושקשה לשכנע רבנים לתמוך במחלל שבת, אם הייתי יודע אולי הייתי שוקל שוב״.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*