סרטים קלאסיים שכל חובב קולנוע חייב להכיר

סרטים קלאסיים שכל חובב קולנוע חייב להכיר

בשנים האחרונות, יותר ויותר מרגישים שמשהו השתבש שם בהוליווד; הסרטים רדודים, הכל מרגיש פחות או יותר אותו דבר ונראה שקשה מאוד למצוא עניין בתוכן שמשתחרר היום לקולנוע. למרבה המזל, ישנם סרטים קלאסיים נצחיים שגם לאחר שנים רבות, ממשיכים להוכיח שלא בכדי הם קיבלו את המקום המיוחד שלהם בהיכל הסרטים שלעולם ועד ייחשבו כמומלצים ומעולים בכל הז'אנרים.

מחפשים המלצה לערב סרט? הנה כמה סרטים קלאסיים מעולים

  • ברוס הגדול מכולם – גם בין אותם סרטים קלאסיים יש פנינים שאי אפשר להתנגד להן. לדוגמא, ברוס הגדול מכולם; ברוס חי חיים שלווים ודי משעממים, ומרגיש שהוא חייב שינוי. ברגע של ייאוש הוא פונה לאלוהים שלמרבה ההפתעה, מקשיב. מכאן, חייו של ברוס משתנים ואתם לגמרי רוצים להיות חלק מהמסע הזה!
  • המסע המופלא הביתה – סרט לכל המשפחה שתמיד מצליח להקסים. שני כלבים וחתולה אחת נשארים באומנה בזמן שהמשפחה שלהם טסה לתקופה מוגבלת למדינה אחרת לצרכי עבודה. בעלי החיים מתגעגעים מאוד למשפחה שלהם ומחליטים לצאת למסע כדי להגיע אליהם. על הסרט גדלו ילדי שנות התשעים שעד היום ישמחו לצפות בו ולהמליץ עליו גם לדורות הבאים.
  • טרויה – סרט עטור שבחים המספר את סיפורם של נסיך טרויה ומלכת ספרטה המנהלים רומן, ואת המלחמה העקובה מדם שפורצת בעקבותיו. הסרט נחשב למופת בשל השימוש באפקטים ובקאסט עצום, בסרט שאורכו בסך הכל כשלוש שעות שלמות של אקשן, רומנטיקה והיסטוריה.
  • כלבי אשמורת – זוהי הקלאסיקה של קוונטין טרנטינו המגוללת את הסיפור על שוד יהלומים שנכשל, את בריחתם של הפושעים ואת הניסיון שלהם להבין מי מביניהם בגד ושיתף פעולה עם המשטרה.
  • פארק היורה – בשנת 1993 יצא לאוויר העולם אחד מאותם סרטים קלאסיים שהקדימו את זמנם מבחינה רעיונית, עם אפקטים שכמותם לא נראו על המסך עד לאותו רגע. בעולם עתידני, מחליט מיליארדר להקדיש את חייו לחקר הגנטיקה והאפשרות להחזיר לחיים את בעלי החיים הפרה-היסטורי שנעלמו מהעולם לפני 65 מיליון שנים. הוא בונה מעין 'גן חיות' עצום ומזמין למקום חוקרים ואנשי מדע בכדי להתנסות באטרקציה בפעם הראשונה, ולאשר את פתיחת הפארק. מכאן, הכל רק הולך ומתדרדר.

וזהו כמובן רק קצה הקרחון

הרשימה של סרטים קלאסיים הולכת ומתארכת עם השנים, כשנדמה שמידי פעם צצים עוד ועוד סרטים במהלך ההיסטוריה שמקבלים מקום של כבוד. כיום, במקום להסתבך עם הורדות וזמני המתנה ארוכים, כדאי למצוא את ספק הטלוויזיה הטוב ביותר שתוכלו למצוא. ספק זה מציע אפשרות צפייה בכל הסרטים המעולים בכל הזמנים, באיכות גבוהה ואפילו אופציה לשמירה, חזרה אחורה, התחלה מחדש ועוד. במאה ה-21, זוהי חוויית צפייה חדשה ומתקדמת המאפשרת לכל חובב קולנוע ליהנות מהסרטים והסדרות האהובים עליו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*