סקירה על חבילות ספקי אינטרנט

סקירה על חבילות ספקי אינטרנט

האינטרנט מהווה חלק חשוב מהחיים (ומרכזי, לעיתים) עבור רבים מאתנו. בין אם לצרכים פרטיים או לעסקים ולחברות גדולות, האינטרנט מספק מענה לצרכים שונים והוא מוצע כחלק מחבילות התקשורת על ידי כמה חברות מובילות בארץ. אילו חבילות ספקי אינטרנט מוצעות בשוק כיום ומה מאפיין כל אחת מהן? הנה סקירה קצרה על הבולטות והמוכרות שבהן.

מהירות של 15 מגה לצרכן הפרטי

למי שמהירות הגלישה פחות חשובה לו וצרכיו בסיסיים יותר, ספק אינטרנט שמציע מהירות של 15 מגה יכול להיות הפתרון המתאים. זוהי האפשרות הזולה ביותר, והיא מתאימה לספק הביתי ופחות לספק העסקי. מהירות של 15 מגה היא מהירות בסיסית אמנם, אך טובה מספיק לגלישה באתרים שונים, לצפייה בסרטונים מדי פעם וגם לשליחת מיילים עם קבצים כבדים. יש לקחת בחשבון שאם מדובר בשליחה או בקבלת קבצים כבדים במיוחד הדבר עשוי להימשך זמן רב יותר כאשר מדובר במהירות כזו.

מהירות של 40-30 מגה

כאן מדובר בחבילה מהירה יותר, ואולי בין הפופולאריות ביותר. גם היא מוצעת כיום על ידי כל החברות וספקי האינטרנט ומתאימה בעיקר לצרכן הפרטי, זה שגולש לא מעט באינטרנט. מי שמחפש ספק אינטרנט במגוון מהירויות ימצא בקלות ספק שמציע גם מהירות כזו במחירים הוגנים, המתאימים לכל תקציב.

מהירות גבוהה: 100 מגה

זוהי חבילת האינטרנט במהירות הגבוהה ביותר המוצעת כיום בשוק הישראלי. חבילה זו מצוינת הן לצרכן הביתי והן לבעלי עסקים. יש לבדוק תחילה, לפני שרוכשים אותה, שהתשתית הקיימת באותו המקום אכן מתאימה למהירות שכזו, דבר שניתן לעשות דרך הספק עצמו (נציגי החברה יכולים לבדוק עבור הלקוח, לפני סגירת העסקה, האם התשתית הקיימת באזור מגוריו או במקום העבודה שלו רלוונטית למהירות זו).

חבילת אינטרנט ללא חשיפה לתוכן שאיננו רצוי

לקוחות דתיים או הורים לילדים קטנים מחפשים לרוב אפשרות לגלישה, אך מבלי להיחשף לתכנים שאינם רצויים, כמו כאלה הכוללים אלימות, פורנוגרפיה, פדופיליה וסמים. בין אם זהו ספק אינטרנט גדול ובין אם הוא קטן, מי שהפרמטר הזה חשוב לו יקבל מענה על ידי מספר חברות שונות בשוק כיום. החבילה מוצעת בטווח של מחירים בהתאם לשיקוליה של אותה חברה. 

חבילה משולבת

אחד החידושים של העת האחרונה בכל הקשור לחבילות האינטרנט הוא האפשרות לבחור חבילת אינטרנט המשלבת בין ספק לתשתית ("בנדל"). בחבילה זו, המוצעת גם היא הן על ידי ספקי האינטרנט והן על ידי החברות המציעות את התשתית עצמה, מקבל הלקוח את כל מה שהוא צריך כדי לגלוש באינטרנט מחברה אחת בלבד. הוא משלם רק לחברה אחת באופן מרוכז במקום לספק לחוד ולתשתית לחוד, וגם מקבל ממקור אחד את הפתרונות לבעיות שונות המצריכות שירות לקוחות ותמיכה טכנית.

חבילה נפרדת

ניתן לבחור בחבילת אינטרנט בנפרד: חבילה אחת מספק האינטרנט וחבילה שנייה מהחברה שמציעה את התשתית. הלקוח, במקרה הזה, יקבל שתי חשבוניות לתשלום.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*