"סקייט פארק" מארח את תחרות השופ ריוט

"סקייט פארק" מארח את תחרות השופ ריוט

תחרות השופ ריוט המתסיסה את צעירי אירופה, מגיעה לאשדוד ותתקיים ביום רביעי הקרוב (24/5) בסקייט פארק החדיש של אשדוד. התחרות בישראל מוגדרת כאליפות הארץ לנבחרות סקייטבורד (לא רשמית כיוון שאין מדובר בספורט מוסדר באגודות). הפרס: השתתפות בגמר השופ ריוט במילאנו איטליה.

תחרות השופ ריוט לסקייטבורד כבשה את אירופה. זה שבע שנים שהתחרות מתקיימת בכל רחבי אירופה וכבר הספיקה להתארח בכמה מהבירות והערים הגדולות באירופה (לונדון, פריס, מילאנו…) וגם בישראל.

התחרות, הנושאת את המותגVANS SHOP RIOT , הופקה ע"י חברת VANS ומנוהלת תחת חסותה. בארץ, התחרות היא בין נבחרות חנויות הסקייט הטובות מכל רחבי הארץ. חנויות הסקייט מעמידות נבחרות המייצגות אותן, כאשר כל נבחרת מורכבת משלושה סקייטרים.

השנה, השנה השמינית לתחרות, מארחת אשדוד את הסקייטרים לאליפות הארץ שתתקיים בפארק אשדוד ים, במתחם הסקייט פארק החדיש שנחנך אך לפני כמה חודשים וכבר ממצב עצמו על מפת הפארקים הפעילים בארץ. תחרות ה-שופ ריוט היא תחרות למתקדמים והזוכה בתחרות ייצג ישתתף בתחרות הגמר שתתקיים השנה במילאנו איטליה.

במינהלת פארק אשדוד ים מוסרים כי לקראת האירוע ובמסגרת ההכנות לאירוח התחרות, יחול שינוי במועדי הפעילות והמתחם יהיה סגור לגולשים מ-15:00. הקהל כמובן מוזמן להגיע ולעודד את המתחרים. מדובר באטרקציה חדשה התופסת לה אט אט מקום של כבוד בספורט האתגרי וזה רק עניין של זמן עד שישתלב במקצועות הספורט הרשמיים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*