סערה ברשת – ״חנקו את הבן שלי עם חוט ולא דיווחו לי״

סערה ברשת – ״חנקו את הבן שלי עם חוט ולא דיווחו לי״

פוסט יוצא דופן שהגיע כבר למאות לייקים, מעל 70 שיתופים וכ-130 תגובות שובר את הרשת המקומית והגיע אלינו מצד מספר גולשים שונים. הפוסט של אתי גבאי, אמא חד הורית לרון מבית הספר חופית שמתארת מקרה מזעזע שקרה לבנה, מקרה שעשוי להדאיג לא מעט הורים.

מדובר בילד שניסה לחנוק את בנה בעזרת חוט, המורה שהפרידה בין השניים בחרה לא לדווח לאמא שגילתה בדיעבד על המקרה. מצרפים את הפוסט כפי שנכתב בידי האמא, אתי גבאי המתאר את הסיפור ואת ההתנהלות הבית ספרית טוב יותר:

״אני כול כך רותחת!!! דמעות בעיניי כאב חד כסכין תער בליבי שמטייל לו שם… 
מי שמכיר אותי הייתי ירושלמית במקור ועברתי לאשדוד לפני כמעט 3 שנים ולפני שעשיתי את המעבר בדקתי עם פינצטה את בתי הספר וכך התאמתי את הבית שלי למקום לימודיהם של בניי היקרים.

לא פסחתי על חינוך ועל איזור שנחשב בין הטובים באשדוד, אתמול בני הגדול חווה בריונות לשמה מצד ילד שגדול ממנו בשתי כיתות.

רון בכיתה ג׳ והילד בכיתה ה', הילד הזה החליט שהוא מסמן כיתה שלמה של בני, אך רון בדיוק "חלף" על פניו כשהילד מחזיק בחוט ופשוט עטף את גרונו הצר עד כדי חנק.

"למזלי" מורה תורנית "הצילה" את בני שצווארו אדום וסימן של חוט, בכך מצידם הסתיים לו הטיפול. ללא דיווח אליי וללא שום אחריות כלפי הבריון שהיום חזר לבית ספר כלא היה דבר.

פניתי הבוקר למנהלת, שפשוט לא רואה זאת בחומרה ולא חושבת שהילד צריך להיות מושעה, כי יש לה את החוקים שלה.

הזלזול והצער שחנק את הגרון שלי, כאילו לקחו חבל סביב צווארי. הרגשתי את מה שהרגיש בני!!! הרמת הגבות שלה אליי כאילו אנחנו הפושעים, זה ממש גרם לי לחשוב האם אני משאירה את הילד במקום מבטחים???

כל כך רציתי להוציא את הבנים שלי מבית הספר אבל בגלל שאני אם חד הורית אז יאיימו עליי שאני מזניחה את הבנים שלי, שלא שולחת אותם למסגרות ולא מטפלת כשורה וירצו לקחת אותם.

גם את זה לא אתן להם, את התענוג. ילדיי הם חיי ואלחם בכול כוחי אנחנו הקורבנות!!! יש עדות של חצי כיתה!!! בבקשה אשמח לשיתופים שזה יגיע ליעד הנכון לא עוד תאיר ראדה!!!! היום זה שלי מחר זה יכול להיות של כל אחד מכם!!!! זה נסיון לרצח ויהי מה!!!! לא מצליחה לתפקד בשום אופן 

אני הפעם ולראשונה זועקת לעזרה!!!״

רוצים לדבר על זה? הגיבו בהמשך ושתפו

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*