סניה קרוב לחתימה – האם ייכנס לפני או אחרי כינון המועצה?

סניה קרוב לחתימה – האם ייכנס לפני או אחרי כינון המועצה?

כפי שצפינו, הקטר הראשון לקואליציה עזב את התחנה לפני מספר ימים וקטר שני, קטן הרבה יותר עתיד להיכנס כל רגע לתחנת אשדוד, ככל הנראה עתידה לעלות עליו סיעה אחת, ותיקה, מפוארת שדי כשלה בקמפיין האחרון.

הבנתם נכון, מדובר בסיעה של שמעון כצנלסון שקרוב בהסכמות לחתימה יחד עם 2 חברי סיעתו ורינה גוטמן, אותה ירש וסיפח מסיעתו של ברק סרי. כצנלסון שכינה את עצמו ״הבולדוזר״ בקמפיין האחרון, לא מתכוון לשבת באופוזיציה קדנציה שלמה, הספיקה לו כבר אחת כזו לראות את השנים עוברות עם אפס השפעה ועשייה. לכן, רוב הסיכויים שבימים הקרובים יחתום, אולי אפילו טרם טקס כינון מועצת העיר שיתקיים מחר בערב במשכן לאמנויות הבמה.

כצנלסון עתיד לקבל את תיק התיירות ולהמשיך בפיתוח אותו הל ביתר שאת בתחילת הקדנציה, לכצנלסון צפויה קדנציה לא פשוטה וככל הנראה רבת עימותים עם היריב הפוליטי החדש/ישן אלי נכט, אך למרות הבין שכדי להישאר על הגלגל ובכל זאת לקבל סגן בשכר עם לשכה עדיף להיות בפנים ולהשפיע גם אם לא נח מאשר באופוזיציה.

הקואליציה תעמוד במעמד החתימה על 22 חברים. למעה חוץ מסיעתה של גלבר, אשדודים ו״קול הלב״ שיישארו ככל הנראה באופוזיציה וגם זה… לא סופי!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*