סיכוי גבוה שבי״ס אלונים ייסגר בסוף השנה

סיכוי גבוה שבי״ס אלונים ייסגר בסוף השנה

לא צריך להיות אנליסט או סטטיסטיקן כדי להבין שהעיר אשדוד איך לומר בעדינותמתבגרת. בית ספר אלונים הוא בית הספר השני שתוך שנתיים נסגר ועובר הסבה לצרכים של קהילות אחרות כך קרה לפני שנה וחצי עם בית הספר שקמים.

בית הספר הממלכתי אלונים ברובע י', שנפתח בשנת 1994, עומד לסגור את שעריו בעקבות מיעוט נרשמים.

כיום לומדים בבית הספר מספר מועט של תלמידים שלא עולה על 180 תלמידים ובכיתה א' יש פחות מ-20 ילדים (מי אמר סרדינים?) המגמה הנראית באופק היא שתלמידי "אלונים" יופנו בסוף השנה לבית ויתאחדו עם בית הספר "שקד" ברובע י"ג.

מעיריית אשדוד נמסר בתגובה: "ברובע י' ובסביבתו ישנם ארבעה בתי ספר בסמיכות כאשר פוטנציאל הרישום נמוך מאוד. בעיית הרישום נמשכת זה כמה שנים ועל אף ניסיונות ההבראה ופתיחת הרישום לילדים מחוץ לרובע, פחות ופחות תלמידים נרשמו בכל שנה.

השנה היה הרישום נמוך במיוחד וכחלק מחשיבה משותפת עם משרד החינוך, הוחלט כי אין טעם להמשיך ולקיים בי"ס עם מס' תלמידים כל כך נמוך. ההחלטה תתבצע תוך התחשבות בצוות המורים והעובדים ובמעבר התלמידים למוסד חלופי".

 ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "לפי שעה ההחלטה טרם הוכרעה. ככלל, החלטה כזו היא תוצר של שיתוף פעולה בין הרשות המקומית למשרד החינוך. הסיבות נגזרות משיקולים עירוניים מערכתיים רחבים.

סגירת בית ספר יכולה להיות תולדה של הצטמצמות מתמדת במספר התלמידים בשכונות ותיקות בהם האוכלוסייה מבוגרת. לפני סגירת מוסד, נבדקות החלופות המוצעות לתלמידים ונבנית תכנית הסברה מפורטת לתלמידים ולהוריהם".

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*