סיור וירטואלי – מכירה קלה ומהירה של הנכס שלכם

סיור וירטואלי – מכירה קלה ומהירה של הנכס שלכם

כיום כבר כולם יודעים, אם אתם רוצים למכור משהו, אתם חייבים שכמה שיותר אנשים ייראו את מה שאתם מוכרים. אם אתם רוצים למכור נכס, ככל שיותר אנשים ייראו אותו וייחשפו למה שיש לנכס להציע, כך הסיכוי שלכם למכור אותו מהר גדל. כולם יודעים שהמקום שבו אנשים מחפשים הכול זה האינטרנט. לכן, סיור וירטואלי זה כלי בסיסי למכירה מהירה וקלה של הנכס שלכם. סיור וירטואלי חושף מספר גדול מאוד של לקוחות לפרטים רבים מאוד של הנכס. זה כלי שעושה עבודה כפולה וחשובה. הוא גם מציג את הנכס להרבה מאוד אנשים, והוא גם עושה סינון ראשוני של אנשים שלא מעוניינים בנכס. בקרוב מאוד, הצגה וירטואלית של הנכס תהיה סטנדרט ואף אחד לא יתייחס לנכס שאין לו תצוגה וירטואלית.

האם זה מתאים לכל הנכסים

התשובה היא כן. סיור וירטואלי מתאים לכל אחד ואחת שרוצים למכור את הנכס שלהם ולא רוצים לבזבז זמן. אם אתם רוצים למכור את הדירה שלכם, כמה זה באסה לסדר כל פעם את הבית, לנקות, להראות ייצוגיים, לבזבז זמן רב וכל זה בשביל שתי שניות ביקור שיסתיימו בכלום. אם יש לכם מסעדה או חנות, לא חבל שהעובדים יעבדו קשה מאוד ויבזבזו זמן וחומרי ניקיון יקרים רק בשביל שהרוכש הפוטנציאלי יעשה פרצוף של "למה הגעתי לפה" וילך תוך חמש דקות כשכולם יודעים שהוא לא מעוניין. בסיור וירטואלי יש לכם אפשרות להראות לכל קונה פוטנציאלי את כל מה שיש לנכס להציע עוד לפני שהוא מגיע לנכס. בצורה כזאת, רק קונים רציניים יגיעו אליכם ולא תצטרכו לבזבז את הזמן שלכם ושלהם.

חברה רצינית שנותנת שירות של סיור וירטואלי תיתן לכם את הדברים הבאים

  • הפקת סרטון סיור וירטואלי של הנכס שבו מוצג כל מה שיש לנכס להציע. ישנה אפשרות שהסרטון יתנגן באופן אוטומאטי בדף הנחיתה, כך שכל מי שייכנס לדף יתרשם באופן מיידי מהנכס.
  • הצגה בתלת מימד של הנכס, דומה להצגה של בית בובות, קרי נכס שרואים תמונה מבחוץ ללא הקירות, בצורה וירטואלית.
  • התרשמות מכל התכניות שהיו ומתכננים לנכס. התצוגה של התכניות היא עבור כל הקומות בנכס.
  • ישנה אפשרות לבצע מדידה של כל הדברים בנכס. החל מחדרים, קירות, רהיטים ועוד.
  • צילום של תמונות סטילס באיכות גבוהה שמציגות את הנכס באופן הכי אמיתי שאפשר.
  • סריקה מקיפה של כל הנוף הנשקף מהנכס. הסקירה היא פנורמית ומכסה 360 מעלות.

הוצאה קטנה עם רווח גדול

תשלום על סיור וירטואלי זה סוג של הוצאה שמהר תשתלם לכם. כל רגע שנכס עומד ואתם לא מוכרים אותו זה זמן שמתבזבז ואתם מפסידים על הזמן הזה יותר כסף משעולה הסיור. נכס שנראה טוב גם יימכר במחיר שאתם תרצו, או קרוב למחיר הזה, מה שיחסוך לכם עוד כסף. אל תחסכו על הסיור הוירטואלי, חבל על הזמן והכסף שלכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*