סטול ואליהו… ברוכים הבאים לליגה.

סטול ואליהו… ברוכים הבאים לליגה.

הפתגם ״עדיף מאוחר מאשר לעולם לא״ נכתב כנראה לרגעים כמו זה שחוותה הערב (מוצ״ש) מכבי אשדוד בניצחון השלישי העונה דווקא מול הפועל יונט חולון שמגיעה להיכל הקריה היישר מהמקום הרביעי.

82-69 זו התוצאה שנרשמה על לוח התוצאות בהיכל והפעם ולשם שינוי מעל המספר הגבוה התנוסס של מכבי אשדוד ששלחה את הסגולים לחדר ההלבשה עם 69 נקודות בלבד.

אז מה קרה הערב בקריה? 2 שחקני מפתח פשוט הגיעו. 2 שחקנים שאחד לא ברור למה הוא לא פתח פה את העונה ונאלץ להגיע על תקן המושיע הלאומי, והשני, ליאור אליהו שהיה אמור להוביל את הקבוצה לא ממש היה פה ובכל משחק שהוא נתן הצגה כמצופה ממנו ניצחה אשדוד. השניים אחראיים על מחצית מסך הנקודות שקלעה אשדוד הערב.

ניצחון שלישי מתוך 18 משחקים זו לא תוצאה שאפשר לצאת ממנה לחגיגות גדולות. אנחת רווחה זה כל מה שיכולה אשדוד להרשות לעצמה וגם ידיעה שכל סיפור הישרדות מתחיל מניצחון לא צפוי אחד.

אשדוד עומדת לפני 3 משחקים ״ברי ניצחון״ מכבי חיפה, הפועל באר שבע, וגליל גלבוע, 3 משחקים סופר קשים שללא ניצחון בשלושתם אשדוד יכולה להיפרד באופן לא רשמי מליגת העל. בנוסף לשלושה ניצחונות תצטרך אשדוד לצפות שחלק מהקבוצות באיזור הצבע האדום של הקו התחתון יפסידו. אשדוד חפרה לעצמה קבר עמוק עם רגל וחצי בתוכו אבל בספורט בכלל ובכדורסל בפרט זה לא נגמר עד שזה לא נגמר.

אשדוד חייבת את כל החבורה, בעיקר את סטול במצב רוח ווינרי כמו הערב, ניצחון נותן תקווה ובלי תקווה אי אפשר לשרוד בליגה של הגדולים.

לאחרונה רצות שמועות על כך שמנהלת הליגה מריצה רעיון של הקפאת היורדות והעלאה של 2 קבוצות מהליגה הלאומית, אולי בכך יתאזן המזל לקבוצה מעיר הנמל וזה מה שישאיר אותה בכל מצב לפחות עוד עונה.

צילום: לירון מולדובן

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*