סופ״ש של הצלחות לספורט האשדודי

סופ״ש של הצלחות לספורט האשדודי

שבוע מצויין לספורט האשדודי במגוון ענפים החל בזירה המקומית, הארצית והבינלאומית. ההצלחות מתבטאות בספורט האישי ובקבוצתי ומשוחק בבמות הגדולות של אירופה, כך האלופה הארצית בכדור יד וקבוצת הנשים שעושות חיל בליגה האירופית. אז נתחיל כמובן עם הנשים.

כדורסל נשים:

הקבוצה האשדודית הצליחה להשתוות לאלופה במאזן המשחקים מאז פתיחת העונה: אשדוד גברה בחוץ 64:76 על קיבירקסטיס הליטאית, השיגה ניצחון ראשון במפעל האירופי, ועלתה למאזן ניצחונות של 1:4 בכל המסגרות.

קשה היה להצביע על פייבוריטית מובהקת על הפרקט במרבית שלבי המשחק, אך ב-10 הדקות האחרונות להתמודדות סגנית האלופה הראתה עליונות, הרבה בזכות העוצמה שלה בצבע. קלאני בראון סיימה כקלעית המובילה באשדוד עם 26 נק', אליהן הוסיפה 8 ריב' ו-3 חסימות ואלכס כהן הוסיפה 12 נק'. שלוש שחקניות נוספות סיימו עם ספרות כפולות; שאטורי ווקרטל סהר ואילזה יעקובסון תרמו 11 כ"א, ובסיום אשדוד השיגה את ה-W.

בשבוע הבא האשדודיות ישובו הביתה, ויארחו את בואטש למחזור השלישי ביורוקאפ.

כדוריד:

לאלופה הזו יש אופי! הפועל SP אשדוד מנצחת באיטליה את המשחק הראשון מול ג'וניור פאזאנו – 32:33 – אחרי שהיא נחלצת מפיגור של 5 שערים בדקות הסיום של המחצית הראשונה. מחר – 20:00 – משחק הגומלין שגם הוא ייערך באיטליה. אלכסנדר באביץ' היה הכובש המצטיין עם 9 שערים
  • עמית סטלמן הוסיף 5
  • עמרי קושמרו ודליבור סוקיץ' 4 כ"א
  • איתי סויסה וניבו לוי 3 כ"א
  • אור פרקש ואופיר כהן 2 כ"א
  • ביב לייפר 1
בשער שיחק במרבית הדקות אורן מאירוביץ (השוער וטיסלב ורקיץ' שמחלים מפציעה שיחק עשר דקות). ריסטו וויאצ'יץ' שסוחב פציעה לא שותף.

הרמת משקולות:

בתחרות אירופה למדינות קטנות שהתקיימה בקפריסין הצלח הנציג האשדודי לגרוף את מדליית הכסף שממשיכה לפאר את דור העתיד של ענף הרמת המשקולות באשדוד תוך יצירת מסורת של נצחונות בשלל גילאים ומגדרים.

כדורסל:

אשדוד עשתה ריסטארט לענף הכדורסל אחרי 3 שנים של שקיעה ומצליחה לייצר קבוצה חדשה ותוססת בליגה הארצית שממשיכה לצבור נצחונות ובעיקר פחות מושבים רייקים ביציע, השבוע ניצחה אשדוד במשחק ליגה את מכבי פ״ת בתוצאה 78:64 לעיני אולם מלא במקיף ח׳.

דור העתיד:

נבחרת תיכון מקיף ז' אשדוד רשמה הישג חשוב מאוד והעפילה לאליפות הארצית לתיכונים בגליל העליון!!

השחקנים של תמיר שמחוני פגשו בחצי הגמר של מחוז דרום את מקיף ג' באר שבע וידעו כי ניצחון יבטיח להם לא רק את העפלה לגמר המחוז, אלא גם את הכרטיס לאליפות הארצית בגליל. הצהובים כחולים שיחקו נהדר, הוליכו 0:12 בתום הרבע הראשון ובתום המחצית הראשונה הובילו 6:27. גם החצי השני היה מצוין עבור האשדודים שלא נתנו לנבחרת מבירת הנגב להתקרב ובסיום 27:59.
במשחק הגמר הנבחרת פגשה את נבחרת התיכון של אילת שהבטיחה גם היא את העפלתה לאליפות הארצית. השחקנים שלנו הראו יכולת מצוינת לאורך כל ההתמודדות וסימנו W נוסף בפער דו ספרתי, הפעם 21:54 וזכו באליפות מחוז דרום לבתי ספר תיכוניים!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*