סופ״ש עם ארומה בינלאומית

סופ״ש עם ארומה בינלאומית

בסופ"ש האחרון,11-12.9 אירחה רשות הספורט העירונית, טורניר בינלאומי בכדורעף חופים: "גביע היבשת" תחת מטרייתם של ההתאחדות הבינלאומית,איגוד הכדורעף בישראל והוועד האולימפי.

בחוף הקשתותתחנת "גנדי", הוקם מתחם מורכב, בסטנדרטים בינלאומיים, שכלל 2 מגרשים תקניים,יציע לקהל,חדרי הלבשה,שירותים ועוד.

לנופך הקוסמופוליטי, הוסיפו דגליהם המתנוססים של 8 המדינות שנטלו חלק בטורניר לנשים וגברים, הכרוז בשפה האנגלית וצוותי ערוץ הספורטמערוץ 5 ששידרו חי וישיר, את המשחקים המרכזיים.

רשות הספורט העירונית,ליוותה ופיקחה על כל הלוגיסטיקה המורכבת מקרוב. כולל אמצעי אבטחה,אירוח הנבחרות במלון "לאונרדו",ארוחות למשתפים במסעדת "החוף" ועוד כהנה וכהנה פעילויות, על פי הדרישות הקפדניות של ההתאחדות הבינלאומית.

הטורניר היווה חלק ממסע הנבחרות לקבלת כרטיס כניסה לטורניר האולימפי בריו ברזיל 2016.

הנבחרות השתתפו כאן,בסבב הרביעי והלפני אחרון.הסבב החמישי והאחרון, יתקיים בקרוב, עם 2 הקבוצות –נשים וגברים, שזכו בשני המקומות הראשונים בטורניר אשדוד. בתום הסבב האחרון, שאליו יעפילו וישתתפו 16 נבחרות,תזכה המנצחת בכרטיס כניסה לטורניר האולימפי!

למרות מזג האוויר הקשה ביותר ( טמפרטורות שיא בקיץ זה!) לא נרתעו חובבי ספורט רבים שהגיעו, כדי לא להחמיץ חוויה ספורטיבית ברמה בינלאומית גבוהה.

מספר הצופים גדל בהתמדה והגיע למספרים מכובדים, בחלק האחרון והמכריע של הטורנירבשבת אחר הצהריםבטורניר עצמו נחלו נבחרות ישראל אכזבה רבה, כאשר הן הנשים והן הגברים, לא הצליחו לתפוס את אחד משני המקומות הראשונים,המובילים לשלב הבא.

אצל הגבריםלאחר שהנבחרת הפסידה לבלגיה שזכתה במקום הראשון,התייצבה הנבחרת לקרב המכריע מול אסטוניה.

אריאל שיימן ושון פייגה נציגי ישראל , פתחו וניצחו את הצמד האסטונייאני וראוד 1:2 במערכות, והעלו את ישראל ליתרון 0:1.

אך אלון סנדרוביץ ונתי אוחנההצמד הישראלי השניהפסיד לקולו וסיק. התוצאה 1:1.

במשחק המכריע נפגשו שיימן ופייגה הישראלים עם קולו וסיק האסטונים. בתום קרב עיקש נכנעו הישראלים.

התוצאה הסופית הכללית 1:2 לאסטוניה. ישראל סיימה שלישית וחלום ריו נגוז.

בין הנשים הפסידה ישראל לסלובקיה בשובר שוויון 1:2 ואף הן סיימו במקום השלישיהלא מספק.את ישראל ייצגו הכדורעפניות: יעל לין וג'ניפר גוז,וכן, הצמד השניעינב מוחרר ואלונה צ'רקז.

סלובקיה, והזוכה במקום הראשוןפולין, טיפסו לשלב הבא.

למרות התוצאות המאכזבות,זכתה העיר אשדוד ורשות הספורט ומארגני הטורניר מטעמההמנכ"ל מיקי רוזנברג וסגנובני חזקיה, למחמאות ותשבחות על הניהול המוצלח והמקצועי של הטורניר.

יו"ר איגוד הכדורעף ד"ר אריה לוקר ומנכ"ל האיגוד יניב נוימן,שנכחו באשדוד לכל אורך הטורניר,הודו והרעיפו מחמאות גם על ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי שנתן" אור ירוק" לקיום הטורניר ולמנכ"ל העירייה אילן בן עדי,שהכיר בחשיבות הנושא, ואישר השתתפות תקציבית ראויה, שתרמה להצלחה.

סיכם הממונה על הספורט משה בוטרשוילי, שנכח במקום:"אין ספק שזהו ספורט המתאים לעיר חוף. רשות הספורט תמשיך ותשקיע בפיתוח ענף אולימפי זה ותארח עוד ועוד אליפויות בעתיד"

הצטרפו לדף הפייסבוק וקבלו עדכונים און-ליין

 

BIG LEBRON

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*