סולומון הדליק את האור

סולומון הדליק את האור

מכבי אשדוד באר טוביה היא ללא ספק השם החם של ליגת העל בכדורסל, ניצחון רביעי רצוף, הפעם מול הכתומים של נס ציונה בחוץ מדליק את זרקור על הקבוצה שכולם כבר שכחו שפתחה את הליגה עם 3 הפסדים רצופים. אשדוד/באר טוביה מוכיחה משחק אחר משחק שלא מדובר בהצלחה מקרית וצביקה שרף, יחד עם הקבוצה שבנה מספקים את הקבוצה ביג טיים.

נקודת האור הגדולה היא הישראלים שבנס ציונה סיפקו 31 נקודות וחיפו על ממוצע נמוך יחסית של סוואן, זו ההוכחה שבאשדוד מדברים קבוצתית, ככה בונים קבוצה, ככה מנצחים.

מהלך המשחק

נס ציונה פתחה עם סקוורר, נעימי, אדווין, אסקה וסימפסון, אשדוד עם סוואן, גארט, סולומון, שולדבראנד ותומאס. נעימי התחיל בדיוק מאיפה שהפסיק לפני הפציעה עם שלשה שפתחה את המשחק, אבל סולומון וגארט מיד ענו לו. תומאס התאושש מהר ממכה כואבת וביחד עם סולומון שהרגיש נוח מול קבוצתו לשעבר דאג ליתרון דו-ספרתי בסוף הרבע, 14:24.

דאנק של גלאדנס פתח יתרון 14:28, אבל שלשות של ג'ונס ואדווין העירו את המארחת, ששיפרה את ההתקפה, אבל בכל פעם שהתקרבה היא ראתה את תומאס, גארט או סוואן שומרים על פער דו-ספרתי. נסטרנקו ואסקה השיגו נקודות בצבע, אבל גלאדנס חגג בצד השני וקבע 37:51 בירידה להפסקה.

הכתומים-לבנים חזרו בטירוף מחדרי ההלבשה, התנפלו על האורחים עם לחץ על הכדור וקלעו 7 נקודות ללא מענה בתוך דקה. צביקה שרף לא התרגש, נתן לשחקנים להתמודד עם המומנטום בלי להזעיק פסק זמן ושלשה של שולדבראנד החזירה את היתרון לדו-ספרתי, 59:71. גארט וסוואן לא רק קלעו, אלא גם ניהלו את המשחק מצוין וסולומון שהגיע לדאבל-דאבל מהיר סידר לאורחים יתרון 59:75.

אם הרבע הקודם נפתח ב-0:7 למארחים, הפעם היה זה תורה של אשדוד לקלוע 7 נקודות רצופות בדרך ליתרון 59:82, כאשר נס ציונה, בדומה למשחק הליגה בהיכל מנורה מבטחים, לא מוצאת תשובות. גארט הנפלא פתח יתרון 26, ומכאן נס ציונה כבר לא הצליחה לחזור. 74:91 בסיום, ניצחון רביעי ברציפות לאשדוד שעולה למאזן חיובי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*