סוככי זרועות – מהר לפני שהקיץ נגמר

סוככי זרועות – מהר לפני שהקיץ נגמר

סוככי זרועות כולם מכירים, גם אם נדמה לכם שלא. סביר להניח שנתקלתם בהם לא פעם ופשוט לא היה לכם מושג שכך הם נקראים. ובכן, מיד תבינו במה מדובר; עסקים שאינם נמצאים בתוך מבנה או מחזיקים איזור חיצוני, כדאי שיאפשרו הצללה ללקוחות שמבקשים לשבת בחוץ אבל אם אפשר, בנוחות, לא בשמש. מדובר לרוב בחנויות, בתי קפה עם איזור ישיבה בחוץ, ועוד. במקרים אחדים המטרה היא באמת ליצור הצללה עבור היושבים במקום, ובמקרים אחרים הסוככים מציגים את לוגו העסק, פרטים ליצירת קשר ועוד. אנחנו מניחים שכבר הבנתם במה מדובר.

סוככי זרועות וחבריהם

ישנם סוגים רבים של סוככים, כאשר סוככי זרועות מאופיינים, כשמם, בזוג זרועות חשמליות או ידניות המחוברות לקיר. בשל כך, הסוככים הללו לא זקוקים לעמודי תמיכה ופשוט תלויים על הקיר. במצב סגור, הזרועות מתקפלות והבד נגלל סביב עצמו כך שהסוכך כולו צמוד לקיר ואינו מורגש. כשהשמש קופחת או כשנדרשת הגנה מפני גשם למשל, הזרועות יתיישרו והבד יימתח לפתיחת הסוכך.

בשל הפרקטיות של סוככי הזרועות, רבים החלו לאמץ אותם גם בבתיהם הפרטיים ובדירות עם מרפסות, בעיקר כאלו שאין באפשרותם להתקין פרגולה מסיבות כאלו ואחרות. עם זאת, רגע לפני שרצים לרכוש את סוכך הזרועות הראשון שתמצאו, כדאי אולי להכיר את סוגי הסוככים האחרים הקיימים בשוק, על מנת לוודא שאתם בוחרים נכון בהתאם לצרכים שלכם ותנאי השטח:

  • סוכך קסטה – כשהוא מקופל, הסוכך מתכנס אל תוך קופסה האטומה לאבק ומים. לקופסה הזו ניתן השם 'קסטה' ומכאן גם שמו של סוג הסוכך.
  • סוכך מספריים – עבור בתי עסקים בעיקר, זהו הסוכך הפופולארי ביותר מהסיבה שהוא נחשב ליציב יותר מאחרים ומאפשר תמיכה מלאה בבד, באמצעות זוג זרועות המותקנות בצורה של מספריים.
  • סוכך חלוני – זוהי גרסא מוקטנת של סוככי זרועות רגילים. הוא מיועד להצללה של חלונות או כניסה חיצונית של דלתות, במקום שימוש בתריסים או וילונות.

להצטייד רגע לפני שהקיץ נגמר

אז מה אם הקיץ עומד להסתיים? זה לא אומר שבסתיו לא מצפים לנו ימים חמים, ומה לגבי הגנה מפני הגשם? זה לא משנה אם מדובר בחצר, בחנייה, בבית עסק, במרפסת ואפילו מעל החלונות – סוככי זרועות הם הפתרון המהיר והיעיל ביותר כשמדובר בהגנה מפני שמש וגשם. הבדים מגיעים במגוון רחב של עיצובים מרהיבים כך שכל אחד יוכל למצוא את העיצוב המתאים לו ביותר. במידה ומדובר בבית עסק, אל דאגה. בקלות רבה ניתן לעצב את הסוכך עם הלוגו, הסלוגן ופרטי הקשר של העסק.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*