סודות הניקוי של שטיח פרסי

סודות הניקוי של שטיח פרסי

יש לא מעט דברים שאתם צריכים לדעת על ניקוי שטיח פרסי, ומוטב כי תהיו מוכנים לקראתם. כך תוכלו לנקות את השטיח בצורה הכי אידיאלית, ותוכלו להחזיר לו את המראה שהלך לאיבוד. העלות של שטיח פרסי היא לא זולה, ולכן מוטב כי תוכלו לדעת כיצד לשמור עליו. הרי לא תרצו להביא אתכם למצב שבו תצטרכו לרכוש שטיח פרסי נוסף ממש בקרוב. אנו נענה לכם על כל השאלות הקשורות לניקוי של שטיח פרסים, כך תדעו כי אין לכם סימני שאלה בנושא.

מתי כדאי לנקות שטיח פרסי?

נציין כי אין דד-ליין ספציפי לגבי ניקוי שטיחים פרסיים, וההחלטה הסופית היא אך ורק שלכם. כלומר ברגע שאתם מרגישים כי הגיע הזמן לנקות את השטיח, תוכלו להזמין חברת ניקוי שתעשה זאת. ברוב המקרים מדובר על ניקוי מקצועי כל כמה שבועות, אך כמו שאמרנו זה נתון לשינוי. רק אל תבצעו את הניקוי בתדירות כל כך גבוהה, כי זה עוד עלול להזיק לשטיח עצמו ולא להביא תועלת. תנסו למצוא את האיזון הנכון כדי שיהיה אפשר לקצור את כל הפירות.

אל תנסו לנקות שטיח פרסים בעצמכם

אפילו אם נדמה לכם שתוכלו לצלוח במשימה, ניקוי שטיח פרסי זוהי משימה למקצוענים. כל טעות קטנה עלולה להביא אתכם למצב שבו השטיח עצמו ייהרס. מוטב כי תחפשו חברת ניקיון אשר מתמחה בניקוי שטיחים פרסיים, ואל תיקחו את האחריות על הכתפיים שלכם. לא מעט אנשים שחשבו כי הם יכולים לנקות את השטיח בעצמם, מצאו את עצמם במצב שבו השטיח נהרס. השטיח כבר לא חזר להיות מה שהוא היה, וזה בהחלט יכול להיות פספוס גדול מאוד.

לפני הניקוי – מנערים ושואבים את השטיח

לפני שחברת הניקיון מתחילה לנקות שטיח פרסי, חשוב מאוד לבצע ניעור ושאיבה איכותיים. הסיבה לכך היא ששטיח פרסי סופח לתוכו כמויות גדולות של לכלוך, אפילו אם אינכם רואים זאת. כך שאם תנסו לשטוף את השטיח מבלי להסיר את הלכלוך, אתם עוד עלולים להחמיר את המצב. ברגע שאתם מנערים ושואבים את השטיח ביסודיות, תוכלו להיות בטוחים כי הקרקע תהיה נקיה. תוכלו להגיע למצב שבו התוצאה הסופית תהיה התוצאה הסופית שחלמתם עליה עוד מתחילת הדרך.

אחרי הניקוי – דואגים לייבש את השטיח

אחרי ניקוי שטיח פרסי, חשוב מאוד שלא תחזרו אותו למקום. רוב האנשים פשוט יחזירו את השטיח למקום, וזה עלול להביא אתכם למצב שבו תצטרכו לשלם על כך ביוקר. הסיבה לכך היא שהשטיח שהוא רטוב, עשוי להתלכלך שוב בשיא המהירות. מוטב כי תשאירו את השטיח לייבוש בחוץ, ותיתנו לו את הזמן לחזור למצבו ההתחלתי. גם אם זה אומר שתצטרכו להסתדר כמה שעות ללא שטיח. בסוף התוצאה הסופית תהיה כזאת שאף אחד לא יוכל להתעלם ממנה.

צילום: CANVA PRO

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*