סוגרים סיבוב עם הפסד בחיפה

סוגרים סיבוב עם הפסד בחיפה

אשדוד שיחלה לסיים את השליש הראשון עם יותר נצחונות מהפסדים התבדתה בחיפה עם משחק רע, בטח הרע משמונת המשחקים האחרונים.

למעט תומאס וגארט קצת קשה להתייחס לכל מי שנכח על הפרקט, 18 איבודי כדור ותנובה דלה של נקודות אשדוד נראתה אבודה, ההפרש הקטן והכאילו היתה קרובה אשדוד לניצחון זו רק אשליה אופטית של לוח התוצאות, אשדוד פספסה ברשלנות את המשחק הזה בחיפה שיכל לשפר באופן ניכר את המשך העונה.

אשדוד נראתה לא מאורגנת ולא מתוכננת, מרבית הנקודות של גארת לצורך המחשה הגיעו מהברקות לא מתוכננות, כנ״ל של תומאס.

ashbt

thomas

אייזאה סוואן ממשיך לעשות ככל העולה על רוחו ולאבד כמעט חצי מכמות האיבודים הקבוצתית (7 איבודים), גם אחוזי הקליעה של התדרדרו ל-40% שמתוך 10 זריקות רק 4 מייצרות נקודות.

swandunk

מכבי אשדוד – באר טוביה תפתח את הסיבוב השני במשחק קשה במיוחד מול הפועל ירושלים, אח״כ תצא לאילת למשחק חוץ קשה, צביקה חייב לייצר ניצחונות כדי לא להיכנס למערבולת של הפסדים ולחץ, גארת ותומאס לא יוכלו להמשיך ולהחזיק את הקבוצה על כתפיהם, הצוות המקצועי יהיה חייב למצוא דרך להחזיר את סוואן המתוסכל לקדמת הבמה, כך גם את אור סולומון ויונתן שולדרברנד שעד עכשיו לא מספק ממש את הסחורה.

yona

אם לא יהיו הפתעות אשדוד תחנוך במשחק הבא את היציע החדש באולם הקריה, ההזדמנות החגיגית נופלת בול לקראת המשחק מול הפועל ירושלים, אלופת הליגה וזו הזדמנות מצויינת לאוהבי הספורט בכלל והכדורסל בפרט לקחת חלק בהצגה .

מכבי אשדוד/באר טוביה: תומאס 27 (9-9 מהקו, 9 ריבאונדים), גארט 21 (5 אסיסטים), סוואן 12 (4-10 לשלוש, 7 איבודים), שולדבבראנד (7 ריבאונדים) ואורלנד 5 כ"א, סולומון 3, הול 1. כן שותפו: שרון, וורקמן וגלאדנס.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*