סוגי שמן קנאביס 

סוגי שמן קנאביס 

אנחנו חיים בעולם רפואי מלא אפשרויות אשר הן יכולות להיות זמינות למדי. טוב לדעת כי כיום ניתן למצוא מוצרי קנאביס שונים העוזרים לפתור בעיות שונות ולא נעימות. במהלך השנים מוצר זה נחשב לקשה להשגה והבירוקרטיה בדרך אליו הייתה יכולה להיות לעיתים מתישה. כיום הרפואה הבינה את יתרונו ת המרפא של שמן הקנאביס ולפיכך נוצרה דרך פשוטה יותר להשגה שלו. ישנן חברות אשר מוכרות את המוצר בעד מסמכים מתאימים אשר אותם ניתן להשיג מגורמים רפואיים מסוימים. לפני שאתם ממהרים אל המקום הקרוב לביתכם למכירת שמן שנאביס, דעו לכם כי ישנם כמה סוגי שמנים הניתנים למכירה היום. במאמר הבא נדבר על סוגי השמנים השונים ונבין את היתרונות והחסרונות של כול אחד מהם. 

שמן המפ זרעים 

שמן קנאביס, כאשר תהליך הייצור שלו מתקיים בעזרת כבישה קרה של זרעי הקנאביס עצמם. יש להבין כי שמן שכזה מכיל בתוכו איכות וחיוניות ואף נחשב לטוב למדי. אם נבקש להיות מדויקים ולקפוץ למספרים הרי שאפשר להבין כי בעצם השמן מכיל פחות מ10 אחוזים של חומצות שומן רוויות אך לא יותר מ90 אחוזים של חומצות שומן לא רוויות. במושגים של עולם הקנאביס, תנאים כאלו הופכים את סוג שמן זה לאחד שנותן תוצאות מוכחות בשטח ולאורך זמן.
בשונה מסוגי שמני קנאביס אחרים, שמן שכזה אינו מכיל בתוכו את החומר אשר נחשב לאסור ולכן הוא נמכר כתוסף תזונה. מצד שני הוא לא יכול להפיג כאבים. בנוסף טוב לדעת כי שמן שכזה עוזר בהקלה על הבעיות הרפואיות הבאות: הורדת כולסטרול, שיפור בריאות השיעור, מטפל בפסוריאזיס, סיוע לאיזון הורמונלי, הורדת סוכר בדם ועזרת האטת גדילת גידולים סרטניים. 

שמן מסוג THC 

שמן זה אכן מכיל בתוכו רכיבים אשר נחשבים אסורים למכירה חופשית על ידי החוק ועל ידי גורמים רפואיים, לכן על מנת להשיג אותו תצטרכו מסמכים מסוימים המעידים על המצב הרפואי שלכם ונתנים לכם את האפשרות לרכוש בצורה חופשית את השמן. טוב לדעת כי בעזרת שמן זה ניתן להגיע לרמות נוחות למדי של הקלה על הכאבים שלכם ולאורך זמן. בנוסף השמן נותן לכם אפשרות לצרוך קנאביס אבל לא בעזרת עישון. כך נוצרת אפשרות מעניינת למדי אשר בעזרתה תוכלו לקבל את היתרונות השונים בצורה ממוקדת לאזור הכואב שלכם. השמן בעצם נספג במחזור הדם ולאו דווקא מגיע אל המוח וכך אפשר להימנע מערפול מחשבות אשר נוצר כאשר אנו מעשנים. החומר הפעיל כאן הוא גבוה הרבה יותר ממה שנוכח בפרחי קנאביס ובנוסף השימוש בשמן הוא פשוט למדי. כעת אין יותר צורך להכין תהליך שלם על מנת לצרוך את הדבר.  אפשר למרוח אותו על העור או לטפטף על הלשון. שמן זה עוזר בהקלה על מגוון של כאבים, משכיח בחילות והקאות, הגנה על פעילות המוח, שיפור שינה, טיפול בפוסט טראומה ועוד אפשרויות רבות למדי. 

לסיכום, ניתן להבין כי עולם שמני הקנאביס התפתח מאוד בשנים האחרונות וכעת מוצרים אלה הם למעשה תרופה לכול דבר אשר ניתן ליהנות מהם בצורה רחבה למדי. הרצון שלנו הוא לגרום להבין כי בסופו של דבר ניתן ליהנות מכול העולמות ולהגיע לתוצאות אופטימאליות למדי. אין זה משנה על איזה כיוון אנחנו מבקשים ללכת כול מה שצריך לדעת שאפשר להשיג שמן קנאביס. אך דעו לכם כי הדבר ניתן אך ורק לאלו אשר יש להם בעיה רפואית מוכחת ורשומה על ידי גורם מוסמך.  

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*