סוגי שיש למטבח: רעיונות עיצוב

סוגי שיש למטבח: רעיונות עיצוב

אבנים טבעיות נחשבות לאופציה יוקרתית בכל הנוגע לעיצוב מטבחים. היופי הטבעי והידידותיות לסביבה הופכים את האבנים הטבעיות לחומר המושלם שיכול לשמש לעיצוב חללים פנימיים וחיצוניים.

מגוון עצום של דפוסים וסגנונות

השיש נמצא במחצבות מהן הוא מועבר למפעלים על מנת ליצור מוצרים כמו אריחים, ריצוף, לוחות ופסיפסים. לשיש יש מגוון עצום של גוונים מקסימים עם דפוסי ורידים שונים ועוצמות. מוצרי שיש הזמינים בשווקים זמינים בשיטות גימור שונות, שמתוכן עיצוב מלוטש הוא המועדף ביותר שכן הוא משפר את תכונת העדינות של השיש.

יש רשימה ענקית של סוגי שיש למטבח, שכן המראה של אבן זו משתנה ממקום למקום ומשתנה על בסיס זיהומים, אלמנטים וסביבה כללית. לשיש יש סוגים רבים ושונים בהתאם לצבעו ולעוצמת הוורידים שלו.

שיש כסוף בז' או שיש שחור

לשיש זה יש רקע אפור בהיר עם גוונים משתנים של כסף ובז' במבנה שלו. השיש הזה מושלם עבור יצירת מהפך מסנוור של המטבח. מבין סוגי שיש למטבח, השיש השחור זמין בדפוסים עדינים של לבן אפרפר בדוגמת כתמי עשן.

סגנון עיצוב זה נקרא גם שיש טיטניום שחור והוא משמש בדרך כלל לעיצוב משטחים גדולים במטבח כמו האי או משטחי העבודה.

השוואה בין סוגי שיש למטבח

כשזה מגיע לשיקולי השוואת בין החומרים וסגנונות הייצור והעיצוב, הרבה גורמים נכנסים לתמונה. רכות האבן, אחוז הזיהומים הקיימים וכמות הפגמים הקיימים על פני השטח שלו, הם הגורמים העיקריים שמבדילים בין סוגי שיש למטבח.

אין סוג שיש טוב או רע, וניתן לקנות כל סוג שיש שיתאים לסגנון עיצוב המטבח שלכם, הצבעים, החומרים והתקציב, כמו גם יכולת סוג השיש שתבחרו לשמור על עמידות לטווח הארוך.

רעיונות עיצוב

לא משנה היכן תתקינו מוצרי שיש, התוצאות תמיד שוות את זה. לאבן טבעית זו יש את היכולת לספק אסתטיקה ואלגנטיות בו זמנית.

הברק של השיש מורגש במגוון סוגי שיש למטבח, כך שבעלי בתים יכולים לבחור את השיש המתאים ביותר לצבעים ולערכת העיצוב של הבית שלהם, אך מבחר זה יכול להתגלות כמבלבל הודות למגוון העצום הקיים בשוק, ולכן חשוב להתייעץ עם המומחים בתחום.

חיפוי קירות המטבח עם שיש

חלפו הימים שבהם האפשרויות היחידות לעיצוב קירות המטבח היו צבע או טפטים. קירות מעוצבים באבן טבעית נראים מרהיבים ומרעננים. שיש על קירות נראה פנומנלי לא משנה באיזה מוצר שיש משתמשים.

כמה מסקנות לסיום

שיש הוא חומר רב-תכליתי בכל הנוגע לשימוש בו. זה יכול לשמש לעיצוב של קירות, רצפה, תקרות, ואזורים היקפיים במטבח. ניתן אפילו לעצב מטבחים חיצוניים כגון בחצר סגורה או בגינת הבית.

יש ללטש את השיש מחדש ולאטום אותו פעמיים בשנה על מנת לשמור על המראה הזוהר שלו. אם מקפידים על הוראות אלה, כל סוגי שיש למטבח שתבחרו ייראו חדשים גם לאחר עשרות שנים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*