סוגים שונים של ניתוח הרמת חזה

סוגים שונים של ניתוח הרמת חזה

בעולמנו קיים כוח המשיכה, המסייע לנו להיצמד לקרקע מבלי לרחף חלילה, והוא גם גורם לתופעות אחרות כמו למשל, למשוך את החזה שלנו למטה. העור שלנו הופך פחות אסלטי עם השנים ויחד עם כוח הכבידה, נוצרת תופעה המכונה 'צניחת שד' ממנה סובלות נשים רבות. ובכן, לא עוד! ניתוח הרמת חזה הוא אחת האפשרויות הנפלאות שקיימות בתחום הכירורגיה הפלסטית, והוא הו]ך פופולארי יותר ויותר, כשעוד נשים מגלות אותו.

איך ניתוח הרמת חוזה עובד?

האם ידעתן כי ניתוח הרמת חזה מתבצע בעצם בהתאם למטופלת? המטרה היא אמנם אותה מטרה והתוצאה לרוב זהה, אבל הגישה וההליך משתנים בהתאם למטופלת ולשיקול דעתו של הרופא המנתח, כשההבדל בדרך כלל קשור לסוגי החתכים, מידת צניחת השד, רמת העיצוב מחדש הנדרשת, כמות העור העודף, ועוד. אז מהן האפשרויות שקיימות בפניכן?

  • הרמת חצי סהר – בניתוח זה, החתך יתבצע כחצי סהר ויעבור בחלק העליון של השד בחצי עיגול, מעל העטרה. זוהי טכניקה המתאימה בעיקר לנשים שצניחת השד שלהן מינימלית, והיתרון הגדול ביותר שלה טמון בעובדה שכמעט ולא נותרת צלקת לאחר מכן. חשוב לציין שמדובר לרוב בהליך משלים להליך הגדלת חזה.
  • הרמת הסופגייה – הליך המיועד לנשים שצניחת השד שלהן קלה-בינונית, כלומר שהצניחה אינה ניכרת למדי אך עדיין סביר שההליך ישדרג את אורח חייהן. בשיטה זו מתבצע חתך עגול סביב העטרה, וכמו השיטה הנ"ל גם היא לרוב עומדת כהליך משלים להגדלת החזה. בנוסף, נעשה בה שימוש במקרים בהם מתבצעת הקטנה של העטרה.
  • הרמה אנכית – טכניקה הנקראת גם 'הסוכרייה'. זו מיועדת לנשים בעלות צניחה משמעותית, וכאלו המעוניינות לבצע שינוי בצורת השד הקיימת. בשיטה זו מסירים כמויות נכבדות של עור כך שאפשר לעצב לחלוטין את השד, כשכמעט ולא נותרות צלקות ובטח לא כאלה שאפשר לראות בקלות. בשיטה זו מתבצעים שני חתכים; סביב העטרה, ואחד אנכי מהקצה התחתון של העטרה ולמטה לאורך השד, (מכאן אגב שמה של השיטה, שכן החתך יוצר צורה של סוכריה על מקל).
  • טי הפוך או שיטת העוגן – זוהי שיטה של ניתוח הרמת חזה המיועדת בעיקר לנשים הזקוקות לעיצוב מוחלט של השד. הרופא מבצע שלושה חתכים – אחד סביב העטרה, אחד אנכי מהקצה התחתון של העטרה ועד לקפל השד, ואחד נוסף בחצי עיגול לאורך קפל השד. בשיטה זו עושים שימוש במקרים בהם מתבצעת הקטנת חזה בדרך כלל, במקרים בהם יש לעצב את החזה לאחר שמסירים ממנו כמויות עור גדולת לשם ההקטנה.

לא רק עניין של אסתטיקה

ניתוח הרמת חזה הוא הרבה יותר מעניין אסתטי, הוא איכות חיים. נשים רבות סובלות מכאבי גב וקשיים פיזיים שונים בשל המשקל שהוא חלק מהן. אין ספק שמדובר בהחלטה לא פשוטה, אך אם גם את מעוניינת לגלות עולם חדש של נוחות ולהחזיר לעצמך את הבטחון שייתכן ואולי טיפה אבד בדרך, דעי שיש לך את הדרך לעשות זאת, בעזרתו של רופא מקצועי ואמין שיתאים את ההליך הטוב ביותר עבורך.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*