סדנת עמידה מול קהל לילדים

סדנת עמידה מול קהל לילדים

אולי כאשר אתם שומעים את המושג עמידה מול קהל אתם מדמיינים עמידה על במה מול מאות אנשים וטועים לחשוב שהנושא אינו רלוונטי עבורכם או עבור ילדיכם. אך האמת שלעמידה מול קהל ישנם ביטויים פשוטים ויום יומיים והיכולת לעמוד בביטחון ולדבר מול קהל היא יכולת חשובה מאוד בחיים. אנשים הסובלים מפחד לעמוד מול קהל אינם צריכים קהל גדול בשביל לחוות את אותו הפחד המגביל – הקושי בעמידה מול קהל יכול גם להתבטא גם כאשר הילד נמצא במרכז תשומת הלב בשיחה עם שני חברים. אז מדוע בעצם חשוב לדעת איך לעמוד ולדבר מול קהל וכיצד סדנת עמידה מול קהל יכולה לעזור לילדים שלכם?

חשיבות היכולת לעמוד מול קהל

במהלך מסלול החיים, כבר מגיל צעיר בבתי הספר אנו נדרשים לעמוד מול קהל. לעתים אנו נאלצים לעמוד ולדבר מול הכיתה ובהמשך החיים עלולות להיות סיטואציות דומות בצבא, באקדמיה ובמקומות העבודה. הצורך לעמוד מול קהל ולדבר יכול לבוא לידי ביטוי בתחומים שונים של החיים – אצל אנשים העוסקים בחינוך, אנשי מכירות, אנשי יחסי ציבור, יזמים, אנשים בתחום הבידור.  אנשים אשר רוצים להוביל שינוי בכל תחום ומקום שיבחרו נדרשים לדבר ולשכנע את הקהל, בין אם מדובר בקהל כמה מנהלים בחברה, עמיתים לעבודה או קהל גדול הרבה יותר. הילדים שנתקלים בקשיים בנושא יכולים להיפגע מכך; הפחד לדבר מול קהל ולהיות במרכז העניינים עשוי להפוך להיות גורם מגביל אשר עוצר אותם בחיים, גורם להם לנסות לבורח מסיטואציות שכאלו ופשוט מפריע לממש את מלוא הפוטנציאל. פחד קהל אינו נעלם אם לא מטפלים בו, להפך הוא עשוי להחמיר. הדרך הנכונה היא להתמודד איתו כבר מגיל צעיר באמצעות סדנת עמידה מול קהל, סדנה המעניקה לילדים את הכלים הנכונים לעשות זאת כראוי ומסייעת להעניק להם את הביטחון הדרוש.

מהם הכלים שמקבלים בסדנה

סדנת עמידה מול קהל אינה נועדה בהכרח לטפל בפחד קהל. הסדנה נועדה לתת את כל הכלים הדרושים על מנת לעמוד ולדבר מול קהל בצורה רהוטה ומשכנעת, פחד קהל הוא רק אחד מהדברים שהסדנה מטפלת בו. גם  אם אין לילד פחד קהל עדיין אין זה אומר שיש לו את הכלים הנכונים; סדנת עמידה מול קהל לילדים מאפשרת לילדים ללמוד איך להפיק את המיטב מהמעמידה מול קהל, מלמדת אותם את יסודות הרטוריקה.

הסדנאות מטפלות בנושאים כמו בנייה נכונה של נאום ומלמדת את הילדים איך לבנות אותו נכון על מנת להעביר את הנושא בצורה קולעת. איך להעביר את המסרים בצורה אופטימלית לא רק מבחינת המלל אלא גם באמצעות שפת גוף מתאימה, שימוש בהומור ורגש וכל מה שנדרש על מנת לדבר מול קהל ולהצליח!

זוהי רק סדנה אחת מתוך סדנאות נוספות לילדים שיכולות להעשיר את הילד שלכם ולפתח אותו במגוון רחב של דרכים.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*