נתקעתם עם רכב תקוע? יש לזה פתרון – מצברים עד הבית

נתקעתם עם רכב תקוע? יש לזה פתרון – מצברים עד הבית

אם נתקעתם עם רכב תקוע, יכולות להיות לכך מספר סיבות. מאחר שלא כולנו מכונאים מדופלמים, בדרך כלל יהיה עדיף לקבל סיוע מקצועי. וכשמדובר על סיוע בדרכים, תופתעו לגלות שישנן אפילו אפליקציות חינמיות לסיוע בדרכים. מה קורה אם נתקעים בדרכים עם מצבר רכב מרוקן? בואו נדבר על זה.

אף אחד מאיתנו לא אוהב להתעכב מחוץ לבית ולדחות את לוחות הזמנים. גם אם אין משהו קונקרטי להגיע אליו, זה עדיין ממש לא נעים להיתקע מחוץ לבית. הרכב לפעמים תקוע באמצע הכביש, אנשים צופרים ואתם נלחצים. אם הסיבה לתקיעת הרכב היא מכאנית, כמובן שיהיה חשוב לגרור את האוטו למוסך. שימו לב, נסיעה בזמן תקלה מכאנית עלולה להחריף את התקלה ברכב. באילו מקרים יהיה ניתן להמשיך לנהוג ברכב לאחר היתקעות אתו?

סיוע בדרכים למי שנתקע עם הרכב – מהיכן מקבלים?

אם אתם צריכים סיוע בדרכים, ישנן מספר דרכים לקבל אותו. קודם כל, חשוב לזכור שישנן פוליסות ביטוח אשר כוללות את סוג השירות הזה. כמו כן, אם הרכב הוא רכב חכור בליסינג תפעולי, ייתכן שיש לכם שירות של מצברים עד הבית שלכם. אם אין לכם שום פוליסה המכסה מצבי היתקעות עם הרכב, ישנן בעיות שניתן לפתור לבד.

בין הבעיות שניתן לפתור לבד בעת שנתקעים עם הרכב, היא בעיית המצבר. החלפת מצבר היא פעולה פשוטה לגמרי, שבדרך כלל תוכל לגרום לכם לחזור לכביש. רק חשוב לציין, כמובן שהבעיות האפשריות ברכב הן רבות. אם אינכם בטוחים כי סוללת המצבר גמורה, לא יהיה טעם לפרק אותה.

כדאי לנסות לטעון את המצבר עם כבלים?

קודם כל, יהיה חשוב לנסות לטעון את המצבר בעזרת כבלים. חשוב לזכור, יש לחבר פלוס לפלוס, בעוד שמחברים מינוס למינוס. אם מחברים הפוך את הכבלים בין המכוניות, המצברים יכולים חלילה להתפוצץ. אם רוצים להיות בטוחים במקור הבעיה, כמובן שחשוב לקבל סיוע מקצועי. כמו כן, זכרו כי במקרה שבו המצבר כבר גמור וישן, הטעינה שלו תהווה פתרון זמני בלבד.

אחת האפשרויות העומדות בפניכם היא, התקנת מצברים בבית הלקוח. מצברים עד הבית מגיעים אליכם עם איש מקצוע שמתקין אותו עבורכם. כמובן, מצבר עד הבית בדרך כלל יכלול גם אחריות עליו. לרוב, תוקף האחריות על מצברים למכוניות ומשאיות הוא בין 12 חודשים ל-24 חודשים. ישנם גם מצברים עם אחריות ארוכה יותר, לעיתים גם 4 שנים ומעלה.

השוואת מחירים בין מצברים לרכבים

אם אתם צריכים התקנת מצבר ברכב, כדאי לערוך השוואת מחירים בין מצברים. יש לכם מצברי שנפ, מצברי VARTA ועוד. באופן ממוצע, מצבר לרכב יעלה לכם בין 300 ₪ ל-750 ₪. אם תזמינו התקנת מצבר עד הבית, בדרך כלל ההתקנה עצמה תהיה חינם. לא לשכוח, יש לבקש תעודת אחריות על המצבר שרכשתם.

צילום: canva pro

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*