נתפס פורץ על חם

נתפס פורץ על חם

משטרת אשדוד במרחב לכיש עצרה ביום ד' האחרון בשעות הצהרים תושב העיר בחשד כי נכנס לדירה באשדוד וחיטט בתיקה של בעלת הדירה. בנה של בעלת הדירה שהבחין בפורץ תפס אותו בעוד הפורץ איים עליו בסכין. שוטרים שהגיעו למקום עצרו את האיש והוגש נגדו כתב אישום בבית משפט השלום באשקלון.

בתאריך 3.12.14 בשעת צהרים פתח החשוד את דלת הכניסה של הדירה ברח' יאיר באשדוד. בעלת הדירה שהבחינה בפורץ מחטט בתיקה שהיה מונח על השולחן בפינת האוכל צעקה לעברו "מה אתה עושה פה?…משטרה". הפורץ נמלט מהדירה בריצה. בנה של בעלת הדירה ששמע את צעקותיה של אימו רץ בעקבות הפורץ וצעק לו "תעצור!". הבן הצליח להתקרב לפורץ ותפס אותו בידו. בתגובה שלץ הפורץ סכין מתקפלת, פתח את הלהב ואיים על הבן שאם יתקרב אליו הוא ידקור אותו.

שוטרי משטרת אשדוד שהוזעקו למקום עצרו את החשוד, תושב אשדוד בן 61 והביאו לחקירה בפני חוקרי מחלק התשאול של משטרת אשדוד. בחקירתו טען כי לא פרץ לדירה וכי בעלת הדירה מתבלבלת..

היום הגישה חטיבת התביעות של משטרת ישראל כתב אישום לבית משפט השלום באשקלון המייחס לחשוד עבירות של איומים, כניסה למגורים כדי לבצע עבירה והחזקת סכין. מעצרו הוארך עד מתן החלטה אחרת בעניינו.

בתמונה: הסכין שבאמצעותה איים הפורץ.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*