נתפסתם נוהגים בשכרות?

נתפסתם נוהגים בשכרות?

כדאי שתדעו את הדברים הבאים מילת מפתח נהיגה בשכרות.

אחד מהאירועים היותר מצערים זה הרגע בו אתם נתפסים על נהיגה בשכרות וכך יותר מאי פעם מקשיח החוק את ידו עם אנשים שנמצאו בגילופין על הכביש. אז מה אתם עושים במידה ונתפסתם נוהגים בשכרות? כיצד תתמודדו עם החוקים הנוקשים ותצמצמו את תוצר הנזק שנגרם?

יש לזכור כי בשלבים הראשונים ניתן ורצוי להציל את המצב, גם בפניכם עדיין עומדת האפשרות להציל את המצב ובתנאי שתגיעו עם המייצג המתאים שיידע לצמצם את הנזק בהתאם לחקר הנסיבות.

בעוד החוק קובע עונשים כאלה ואחרים הוא עדיין מתיר לבית המשפט להיות גמיש יותר ומתיר לו לבחור את התרופות בחוק (עונשים) ולעיתים אף לחרוג מהמקרה הספציפי- איך בית משפט יכול לעשות את זה? כבר במעמד זה אנו ממליצים לכם להיוועץ עם עורך דין תעבורה שיודע ויכול לסייע לכם בזמן אמת למזער נזקים.

מה עושים במצב בו נתפסתם בגין נהיגה בשכרות?

במצב של נהיגה בשכרות הדברים מחולקים על פי דרישת החוק ומה שבסופו של דבר פוסק בית המשפט ומכאן מתקיימת גמישות גם במתן גזר הדין והעונש. בכדי לצמצם נזקים ולקצר תקופת מעצר או עונש כזה או אחר חשוב להציג הראיות בפני בית המשפט.

הראיות הקבועות בחוק יכולות בהחלט לסייע לכם אם נתפסתם במצב נהיגה בשכרות אבל אם הראיות משובשות מכל סיבה שלא תהיה גזר הדין והעונש יהיו אף הם בהתאם. לצורך העניין אם הוכח בדיון כי שוטר לא המתין רבע שעה וביצע לאדם שהקיא או אכל את הבדיקה שהרי זה עלול לצור תוצאות לקויות והטענה הופכת ללא קבילה בבית המשפט.

עורך דין תעבורה עוזר לכם למזער נזקים ולהקטין את מידת האשם

דבר נוסף שיכול להקל עליכם הוא גם עניין העבר הפלילי או עבר ללא קנסות ורישומי נהיגה לוקים בחסר – או אז בית המשפט בהחלט יכול להתחשב גם במתן גזר הדין וגם העונש.  דבר נוסף שחשוב לדבר עליו הוא התאמת העונש לאדם האשם מבלי לפגוע במשלח ידו או שגרת חייו.

עורך דין תעבורה יכול לסייע בלא מעט מקרים ואחד מהם קשור גם בהוכחת הצורך של הנאשם בהשארת רישיון הנהיגה בידיו מכורח עיסוקו ומניעת פגיעה בשגרת חייו. במצב זה אם אדם מתפרנס מנהיגה על הכביש ישקול בית המשפט בצורה רצינית ביותר האם לקחת ממנו את רישיון הנהיגה או לנקוט בעונשים אחרים.

אם הואשמתם בנהיגה בשכרות זה יכול להסתיים בעונשים מקסימליים או מינוריים יותר- השאלה מתי אתם בוחרים מייצג ומה רמת הניסיון והיכולת שלו לסייע לכם.

נקלעתם למצב של נהיגה בשכרות? במקרים שלא נגרמה תאונה או אפילו נגרם נזק רק לרכוש עדיין ניתן להציל את המצב! פנו עוד היום אל עורך דין תעבורה – הכול במטרה לצמצם בצורה משמעותית את הענישה.

צילום: canva pro

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*