נתפסו גנבי התכשיטים

נתפסו גנבי התכשיטים

*צמד חשודים פרצו לדירה באשדוד וגנבו תכשיטים ומכשיר פלאפון. בלשי המשטרה שערכו סריקות אחריהם אותרו את השניים נכנסים לחנות תכשיטים, שם ניסו למכור את שללם. השניים נעצרו לחקירה, ובינתיים הצליחו השוטרים לאתר חנות תכשיטים נוספת לה מכרו החשודים תכשיטים. בעלת הדירה זיהתה את רכושה שהושב לה. כתב אישום כנגד השניים יוגש בימים הקרובים.*

לפני כשבוע ימים התקבל בשעות בוקר דיווח במשטרת ישראל אודות התפרצות לדירה באחת משכונות העיר אשדוד. בעלת הדירה שחזרה לביתה לא הצליחה לפתוח את הדלת ולכן הסתייעה בשכנה שנכנס דרך חלון הבית ופתח את הדלת. בבדיקה שערכה נמצא כי נגנבו מהדירה תכשיטים ומכשיר פלאפון. למקום הגיעו חוקרי זירה, זיהוי פלילי, שהחלו באיסוף ממצאים פורנזיים במקום.

זמן קצר לאחר מכן, התקבל דיווח על שני חשודים המסתובבים בבניין אחר בעיר ומנסים לפרוץ לדירה בה שהתה באותה העת ביתם של בעלי הבית. החשודים לא צלחו בניסיונם זה ועזבו את המקום. במהלך סריקות אחר חשודים במעשי ההתפרצות, הבחינו בלשי המשטרה בשניים העונים לתיאור כשהם מסתובבים באזור הסיטי באשדוד ונכנסים אל חנות תכשיטים במקום ומנסים למכור לבעל החנות מכשיר פלאפון ושעון. הבלשים עצרו את השניים והעבירו את אלה לחקירה בתחנת המשטרה, שם מסרו את גרסאותיהם השונות. בבדיקה שנערכה נמצא כי מכשיר הפלאפון שנמצא ברשותם הוא זה שנגנב שעות ספורות לפני כן.

בעלת הדירה שנפרצה זומנה לתחנת המשטרה שם זיהתה גם את שעון היד אותו ניסו למכור החשודים וכי זה שייך לה. במקביל לחקירתם, ערכו הבלשים סריקות בין חנויות התכשיטים באזור הסיטי על מנת לנסות ולאתר את שאר הרכוש שנגנב. ואכן, אותרה חנות שכזאת בה נמכרו התכשיטים. במהלך השבוע הוארך מעצרם של השניים בבית המשפט באשקלון, ואתמול, יום ג', הוגשה הצהרת תובע בדבר כוונה להגיש כתב אישום נגדם כבר בימים הקרובים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*