נשים חזקות יוצרות עיר חזקה

נשים חזקות יוצרות עיר חזקה

גב' אהובה עמרם, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה ולשוויון מגדרי, כינסה אתמול ועדת היגוי גדולה ורבת משתתפים, במטרה לדון בנושאים המעסיקים את הנשים ואת נושא השוויוניות ולגבש תכנית פעילות שתקדם את מעמד האישה. עמרם: הועדה תתכנס אחת לחודש וכל נשות העיר מוזמנות לקחת בהם חלק.

אמש (שני) התקיימה ועדת היגוי לקידום מעמד האישה בראשות הגב' אהובה עמרם, יועצת ראש העיר לשוויון מגדרי. לוועדה, שמטרתה הקמת ובניית צוות היגוי מוביל, זומנו והגיעו כ-20 נשים מכל הגילאים, ייצוג  מרבי לכל תחומי העיסוק והמגזרים השונים ביניהן נשות עסקים מהמגזר הכללי והחרדי, מורות, אומניות, עורכת דין, מנהלות בית ספר פנסיונריות ופעילות ציבור, סטודנטיות וצעירת המשתתפות תלמידת חט"ב בת 14.

בפתח הועדה הציגה גב' עמרם את מהות תפקיד יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה, את החזון, המטרות והיעדים שלה. כל אישה הציגה את עצמה, איך היא תופסת את המושג "פמיניזם" (שם כולל למאבק בדיכוי נשים ובאפליה כנגדן בחברה, על מנת להביא לשוויון הזדמנויות) וכיצד הוא בא לידי ביטוי בחייה.

הנשים דיברו על נושאים מהחוויה האישית שלהן, על  הרצון להוביל ולתרום מעצמן למען נשים אחרות, על העוצמה ש"ביחד הנשי", על הכוח הנשי כמניע ומוביל, על חשיבות האיזון בין אימהות משפחה וקריירה ובעצם על מה חשוב להן  ומה נשים רוצות. מפגשים נוספים של צוות ההיגוי יתקיימו אחת לחודש וכל נשות העיר, מכל הגילאים ומכל התחומים, מוזמנות לקחת בהם חלק.

בפגישה נכח גם נאור ביטון, יועץ ראש האיש לקשרי ממשל וקהילה, אשר בירך על פעילותה של עמרם והנשים. "קידום וחיזוק נשות העיר הוא ערך מרכזי וחלק מחזונו של ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי" אמר וציין כי "אשדוד עיר ידידותית לנשים ויחד נמשיך לפעול לקידום שוויון מגדרי ופעילות נשים בעיר"

גב' עמרם סיכמה את המפגש ואמרה: "ברצוני לקדם ראייה מגדרית בעיר, להוות כתובת לנשים, להעצים ולאפשר הזדמנות שווה לנשים. בעזרת וועדת ההיגוי שקמה, נגבש מסקנות וניישם אותן בשטח. כאשת חינוך, מה שמוביל את העשייה שלי הוא החינוך, וזאת הדרך לשינוי ולתיקון. אני פועלת ברוח חזון ראש העיר, ליצור עיר ידידותית לנשים, עיר מקדמת ומובילה שוויון בין המינים, שכן נשים חזקות יוצרות עיר חזקה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*