נפתחה האקדמיה לרפואה ומדע בשיתוף בי״ח אסותא

נפתחה האקדמיה לרפואה ומדע בשיתוף בי״ח אסותא

שיתוף פעולה חדשני ותקדימי מציע לילדי אשדוד להתחיל את לימודי הרפואה כבר ביסודי. אז אם אתם רוצים לחשוף את ילדיכם לעולם המדע והרפואה, לחזק את בטחונו העצמי ולהגביר את המוטיבציה שלו לקריירה מבטיחה, אתם מוזמנים לרשום אותו ל"אקדמיה לרפואה ומדע" – מסלול חדש וייחודי שייפעל בבית ספר "הראל", בשיתוף עם בית חולים "אסותא". עוד מיזם חינוכי חדשני וחלוצי בישראל.

ביה"ס הממלכתי "הראל" ברובע ו', מוביל ייחודיות בית-ספרית בתחום "רפואה ומדע", ומי שמרוויח מזה הם כמובן תלמידי בית הספר אשר זוכים ללמידה מדעית, חדשנית והתנסותית בעולמות תוכן מגוונים מעולם הרפואה. "ההתנסות לה זוכים התלמידים היא חלק משיתופי פעולה עם בית חולים 'אסותא', אשר אימץ את בית הספר 'הראל' ופועל יחד איתנו במגמה החדשה שאנו מובילים" אומרים בבית הספר ומציינים כי "כל מי שמבקר בבית הספר, במרחבים ובכיתות, מזהה מיד את התהליכים המדעיים והחדשנים בהם מתנסים תלמידי ביה"ס ואת אווירת הלימודים המיוחדת".

באגף חטיבה צעירה במינהל החינוך אומרים כי מדובר בבית ספר ייחודי ועל אזורי המציע למידה חדשנית אשר מבוססת על מצוינות ערכית, אישית וחברתית. "ייחודיות בית הספר משולבת בכל תהליכי הלמידה" הם אומרים ומתארים את המפגש בין התלמידים לעולם הרפואה, באמצעות "רופאים שמגיעים לביה"ס, מרחיבים ומעשירים את התלמידים בתכנים שאין באף בית ספר בארץ".

התכנית הלימודים מעניינת ומרתקת ונעשים בה חיבורים ישירים בין תכני הרפואה – רפואה משלימה, עזרה ראשונה, צמחי מרפא ואורח חיים בריא – לצד תכנים רגשיים וערכיים, שהם בבחינת מעטפת משלימה.

בבית הספר מסבירים כי מה שהוביל לפתיחת המסלול המיוחד הם מחקרים שמלמדים כי תלמידים אשר נחשפים ללמידה עדכנית והתנסותית, שיוצרת חיבור לעולמו האישי של התלמיד, מחזקת למעשה את תחושת המסוגלות ואת המוטיבציה ללמידה והנעה, מתוך סקרנות ועניין. מבחינה זו, בית הספר "הראל" מהווה כתובת  למעוניינים לספק לילדיהם למידה המבוססת על חקר, סקרנות וחדשנות

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*