נפלה במדרגות חשוכות ותובעת את שוש נחמיאס חברה לבניין

A young Asian woman is getting bandage wrapped around her foot by a male doctor inside a doctor's office. She is in a session for physical therapy.

A young Asian woman is getting bandage wrapped around her foot by a male doctor inside a doctor's office. She is in a session for physical therapy.

תושבת אשדוד בת 30 שקרעה את רצועת הקרסול בנפילה במדרגות חשוכות בבניין ברחוב האורגים 29 בעיר, תובעת כמיליון ₪ משוש נחמיאס חברה לבניין ומאהרון פרץ אחזקות. כך נטען בתביעה שהגישה לבית משפט השלום באשדוד באמצעות עו"ד דותן לינדנברג.

מהתביעה עולה כי לפני כשנתיים בשעת ערב לאחר סיום עבודתה בבניין, ירדה בגרם מדרגות בבניין ובהעדר תאורה ומעקה,  מעדה ונחבלה בקרסול רגלה הימנית. בבדיקות אולטרה סאונד הודגם קרע ברצועה וסדקים בעצם קרסול ימין.

למרות הטיפולים שקיבלה, מאז התאונה היא סובלת מכאבים בקרסול ימין המוגברים לאחר מאמץ ובחשיפה לקור וממגבלות תנועה, דבר המגביל את תפקודה הן בביתה והן בעבודתה.

אורתופד ומנתח מומחה אשר בדק את הצעירה מטעם התביעה, קבע כי הצעירה סובלת מדלדול שרירים, שקע ברקמה הרכה בשוק וממגבלה בתנועת המפרקים. עוד קבע המומחה כי כתוצאה ישירה מהתאונה נותרה לה נכות רפואית לצמיתות בשיעור 10 אחוזים וכי לא צפויה הטבה במצבה..

,בא כוחה עו"ד דותן לינדנברג העוסק בתביעות בתחום נזקי הגוף טוען בתביעה, כי חברת הבנייה התרשלה בין היתר בכך שלא דאגה לתקינותו ולתחזוקה ראויה של גרם המדרגות בבניין, לא דאגו לתאורה מספקת למשתמשים בגרם המדרגות ולהתקנת מעקה נגיש. בנוסף לא דאגו לסביבה בטוחה של משתמשי גרם המדרגות ולא  מנעו  שימוש בגרם המדרגות עד לתיקון הליקויים. בנוסף נטען כי נמנעו מלזהות את גורמי הסיכון וכי חברת האחזקות בבניין לא פעלה כחברת אחזקות סבירה.

לפני התאונה, הצעירה תפקדה כשורה וניהלה את משק ביתה באופן עצמאי וכעת, כתוצאה מהתאונה, היא נזקקת לעזרה לצורך ביצוע פעולות פשוטות ויומיומיות ומטלות משק ביתה. בנוסף היא סובלת מכאבים, ממגבלות תנועה ברגלה ובקרסול רגלה הימנית.

בעקבות נכותה מהתאונה היא נמנעת מביצוע פעילות גופנית ומעיסוק בתחביביה כגון יציאה לטיולים רגליים, היא מתקשה לעלות ולרדת במדרגות לנתר ולרקוד באירועים ובמסיבות. אם לא די בכך הצעירה מתקשה לנעול נעלי עקב ונעליים אופנתיות ומרבה בנטילת משככי כאבים. כתוצאה מכך פחתו הנאות חייה באופן מהותי.

הצעירה תובעת לקבל פיצוי עבור הפסד השתכרות, תנאים סוציאליים ופנסיה, עזרת צד ג', הוצאות רפואיות וכאב וסבל.

טרם הוגש כתב הגנה.

צילום: iStock

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*