נפגעת בתאונת דרכים, איך מתמודדים?

נפגעת בתאונת דרכים, איך מתמודדים?

פגיעה בתאונת דרכים היא לא נעימה, עם זאת יהיה עליכם לפעול בצורה נכונה. ההתמודדות עם הפגיעה עצמה אמורה להיות התמודדות שתזכה אתכם לפיצויים הנדרשים. הפיצויים נועדו בין היתר בשביל לסייע לכם להתמודד עם ההשלכות של התאונה עצמה. אז כיצד מתמודדים עם פגיעה בתאונת דרכים? זוהי שאלת מפתח שכולם צריכים לשאול אותה. אחרי שתהיה לכם תשובה, תוכלו למצוא את עצמכם עולים על דרך המלך. אחרי שתקראו את המאמר הבא תדעו בצורה ברורה מה נכון לעשות מיד לאחר פגיעה בתאונת דרכים.

 

רישום פרטי המעורבים בתאונת הדרכים

מומלץ לרשום את פרטי הנהגים המעורבים בתאונת הדרכים לעיתים מדובר ביותר מנהג אחד המעורב בתאונת הדרכים חשוב לקחת פרטים מלאים מכל הנהגים המעורבים בתאונת הדרכים לרבות פרטי ביטוח, שמות מלאים ורישיון רכב. חשוב מאוד לבדוק ככל וניתן האם היו עדי ראיה לאופן התרחשות התאונה ובמידה ויש כאלה יש לבקש את השמות המלאים שלהם לרבות ת.ז וכתובת.

 

תיעוד זירת התאונה

בשלב הבא עוד לפני שאתם עוזבים את זירת התאונה יהיה עליכם לתעד אותה ככל וניתן. אם אינכם יכולים לתעד אותה בגלל הפציעה, תבקשו מאדם אחר לתעד אותה עבורכם במידה וניתן. התיעוד הוא חשוב מאוד בשביל להתמודד בצורה אפקטיבית עם מחלוקת אחריות לעניין איך התרחשה תאונת הדרכים במידה ותהיה מחלוקת כזו בין הנהג/ים המעורבים  ולכן, הצילומים הנכונים וגביית עדויות מעדים שראו את התאונה ניתן יהיה לשפר את הסיכוי שלכם להוכיח כי אינכם אחראים לתאונה. במידת האפשר יש לצלם בנוסף את הפגיעות בפח הרכב או ברכבים המערבים בתאונה. סוגיה זו חשובה בין היתר להוכחות נזקי הרכוש לרכב אשר נגרמו בתאונת הדרכים.

 

פינוי לקבלת טיפול רפואי

במידת הצורך יהיה עליכם להתפנות בשביל לקבל טיפול רפואי הולם. גם אם הפגיעה יחסית קלה, מוטב תמיד לעשות בדיקות בשביל לשלול כל מיני עניינים שונים. נדגיש כי במהלך הטיפול הרפואי תקבלו לא מעט מסמכים שונים הקשורים לפגיעה עצמה. חובה עליכם לשמור את המסמכים האלה, וכל מסמך אחר שקשור לתאונה. כך תוכלו להיות בטוחים כי במידת הצורך המסמכים הללו יהיו בהישג יד.

פירוט הפגיעות הרפואיות בפני הגורם הרפואי המטפל,

חשוב מאוד לציין בפני הגורם הרפואי המטפל מהם האבירים שנפגעו בשל תאונת הדרכים, חשוב בנוסף גם לציין את המגבלות מהם אתם סובלים בשל האיברים שנפגעו בתאונת הדרכים. יש לפרט בפני הגורם הרפואי המטפל בצורה ברורה לרבות כאבים מהם אתם סובלים בקשר עם תאונת הדרכים.

לפרטים נוספים, היכנסו לאתר.

 

מקבלים ייעוץ משפטי של עורך דין

מומלץ  לפנות לעורך דין על מנת שיספק לכם ייעוץ משפטי. הטעויות השונות שתעשו במעלה הדרך עלולות לעלות לכם ביוקר כאשר תסתכלו על השורה התחתונה. לפיכך מראש רצוי מאוד  לעבוד יחד עם עורך דין לתאונות דרכים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*