נעצר ״עוקץ״ כרטיסי האשראי (וידאו)

נעצר ״עוקץ״ כרטיסי האשראי (וידאו)

שוטרי ״מקוף״, שיטור רגלי, בעיר אשדוד הביאו אתמול אחר הצהריים למעצרו של תושב העיר, 28, החשוד במעשה עוקץ באמצעות כרטיס אשראי על סך עשרות אלפי שקלים. הוא הועבר לחקירה במשטרה שבסיומה נכלא.

יחידת השיטור הרגלי, שוטרי ״מקוף״ המסיירים באזורים בהן ריבוי עבירות וזאת תוך מארג חקירתי-מודיעיני של יחידות משטרת ישראל, בשיתוף מערך הביטחון בחברת האשראי ובחברת סלולר, עסקו אתמול (שני) באיתורו של תושב אשדוד החשוד בביצוע עסקות באמצעות כרטיס אשראי מזוייף על סך עשרות אלפי שקלים.

פעילות משותפת זאת הניבה את מעצרו של החשוד מיד לאחר שנמסרה לידיו ה״סחורה״ אותה הזמין, רק שהשליח בעת המסירה היה קצין משטרה שהתחזה לעובד שליחויות. ״אנו נפעל בכל דרך יצירתית תוך שיתוף פעולה עם כל גורם היכול לסייע בשמירה על ביטחונו של הציבור ובמטרה להביא לדין את אלו הבוחרים בדרך פלילית״, נמסר מהמשטרה.

דיווח שהתקבל במשטרה ממחלקת הביטחון בחברת האשראי ומחברת הסלולר העלה כי החשוד ביצע הזמנה של מספר מכשירי סלולר מהמתקדמים כיום בשוק בשווי מוערך רב. החשוד ביקש לקבל את הזמנתו באמצעות שליח לכתובת אותה מסר באחת משכונות העיר אשדוד. שיתוף פעולה בין משטרת ישראל והחברות המעורבות בכך, הביא אתמול בשעות אחר הצהריים את שוטרי היחידה לפעול ולעצור את החשוד.

קצין המשטרה שהתחזה לשליח לו המתין החשוד, מסר לידיו של זה את המשלוח ומיד לאחר שחתם החשוד על תעודת המסירה ביקש לעוצרו. החשוד ניסה את מזלו להימלט מהמקום אך לאחר מרדף רגלי קצר של מאות מטרים ספורים הצליח ה״שליח״ יחד עם עמיתיו שנטמעו סמוך למקום להשלים את מעצרו והחשוד הועבר אל תחנת המשטרה לחקירה שבסיומה נכלא.

הצטרפו ליותר מ-50,000 אשדודים ובואו להיות חברים שלנו בפייסבוק – אשדוד פור יו

במשטרה ציינו כי – ״יחידות השיטור הרגלי שהוקמו ברחבי הערים בתחומי המחוז הדרומי מהווים כמכפיל כח של פעילות יזומה וכהשלמה לפעילות הקלאסית התגובתית. הקמתן של יחידות אלו מאפשרת הגברת הנוכחות והבולטות בהתאמה לשעון החיים של התושבים ומעלולי הפשיעה תוך פעילות יזומה מוכוונת פתרון, לבעיות שסומנו לטיפול בשכונות המגורים ובאזורים השונים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*