נעצר צעיר בן 24 מאשדוד, בחשד לשוד באמצעות איומי סכין

נעצר צעיר בן 24 מאשדוד, בחשד לשוד באמצעות איומי סכין

המשטרה עצרה צעיר בן 24 מאשדוד, בחשד ששדד באמצעות איומי סכין שתי חנויות נוחות בתחנות דלק. אירוע השוד הראשון התרחש בחנות הנוחות בתחנת הדלק בסטאר סנטר, שם באיומי סכין הצליח החשוד לגנוב כסף וקופסאות סיגריות.

לפני כשבוע שוב ביצע החשוד מעשי שוד מזוין, הפעם בחנות נוחות בתחנת הדלק ניר גלים. באותה השיטה בדומה לשוד הראשון, החשוד איים באמצעות סכין על המוכר והצליח לשדוד כסף וסיגריות.

לאחר מעשי השוד השני הצליחו במשטרה לעלות על זהות החשוד, בין השאר בעקבות סרטונים ממצלמות האבטחה שהצליחו להביא לזיהויו לכאורה.

צו המעצר הוצא לפני יומיים, ורק אתמול בלילה נעצר החשוד ברכבו, שעל פי החשד שימש אותו במעשי השוד.

בדיון שהתקיים בהארכת מעצרו, אמר סניגורו של החשוד, כי מרשו בילה את הלילה בתחנת המשטרה בתאי המעצר, על דרגש מברזל וללא מזרון. השופטת מירב עמר כהן, נדרשה לסוגיה וביקשה להעביר את פרוטוקול הדיון לקצין אח"מ בתחנה, וציינה כי "אין להסכים עם זילות בתנאי העצורים, יהא החשד אשר מיוחס להם יהיה". עוד ציינה השופטת עמר כהן כי היא לא פעם נדרשה לסוגיה זו, בה תנאי מעצר של עצורים, אינם תקינים.

בהחלטה להאריך את מעצרו של החשוד, ציינה השופטת עמר כהן כי קיים חשד סביר לקיום העבירה על ידי החשוד, והחליטה להאריך את מעצרו עד לתאריך 23.10.2022.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*