נעצר גנב הפלאפונים

נעצר גנב הפלאפונים

לפני כשבוע ביום שבת אחה״צ, זיהתה מלצרית העובדת בחוף הקשתות באשדוד אדם הגונב מכשיר טלפון סלולארי מדלפק של מסעדה הסמוכה למקום עבודתה. לאחר שלקח את המכשיר ב׳אלגנטיות׳, עזב הצעיר מהמקום יחד עם חברתו. לרוע מזלו מלצרית הבחינה בגניבה החלה לצעוק ולהסב את תשומת לבה של מלצרית אחרת העובדת במקום סמוך, והיא בעלת מכשיר הפלאפון שנגנב.

בשלב זה המלצרית החלה לרוץ בעקבותיו וכאשר פגשה בו ודרשה ממנו להחזיר את מכשיר הפלאפון שלה הוא איבד את עשתונותיו. הצעיר התעמת איתה, חבט בה באמצעות תיק, ירק עליה, נתן לה בעיטה ואגרוף וכתוצאה מכך הפיל אותה לרצפה. בהמשך איים על אנשים שהיו במקום כי ידקור אותם. כשניסה להימלט עם חברתו באמצעות רכבה אף הורה לה לדרוס אותם בעת שחסמו לו את נתיב הבריחה.

בתוך ההמולה המלצרית התקשרה למשטרה, סיפרה על ההתרחשות ומסרה פרטים. צוותי סיור של משטרת אשדוד ושוטרי יס״מ לכיש החלו לערוך סריקות בעקבות החשוד. מס׳ דקות מאוחר יותר איתרו שוטרי יס״מ לכיש את החשוד וחברתו בכביש 41, כשהם מנסים לברוח מהעיר. החשוד נעצר ונלקח לחקירה במשטרת אשדוד, שם הכחיש את המיוחס לו על אף התיעוד של מצלמות האבטחה שם נראה הרגע בו גנב את מכשיר הפלאפון. במקביל פונתה המלצרית שהותקפה (בעלת המכשיר) במצב קל לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ברזילי.

מעצרו של החשוד, בן 20 תושב דימונה, הוארך מספר פעמים. היום הוגש נגדו כתב אישום בבימ״ש השלום באשקלון באמצעות חטיבת התביעות של משטרת ישראל.

סגן מפקד משטרת אשדוד רפ״ק מייק כהן הדגיש את החשיבות בשמירה על חפצים יקרי ערך במקומות ציבוריים וציין: ״נמשיך לנקוט באפס סובלנות כלפי בריונים ועבריינים שינקטו באלימות מכל סוג שהיא כלפי אזרחים״.

 

st

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*